Magen

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Altså! Jeg sto opp i dag, og synes sånn helt seriøst magen har fått en uten gravid fasong. :arghh: jeg som vil skjule det leeenge. Er nok mye luft osv. Men siden det er nr 4 så vokser jo livmoren mye fortere pluss magemusklene er delte og slappe fra før. Herregud. Håper det er foodbaby fra i går siden jeg overspiste på tapas :p flere som er begynt med mage som kan bli vanskelig å skjule?? Og hvor langt er Du? Jeg er bare 5+4 (ca)

Altså! Jeg sto opp i dag, og synes sånn helt seriøst magen har fått en uten gravid fasong. :arghh: jeg som vil skjule det leeenge. Er nok mye luft osv. Men siden det er nr 4 så vokser jo livmoren mye fortere pluss magemusklene er delte og slappe fra før. Herregud. Håper det er foodbaby fra i går siden jeg overspiste på tapas :p flere som er begynt med mage som kan bli vanskelig å skjule?? Og hvor langt er Du? Jeg er bare 5+4 (ca)

Hahaha akkurat det samme skjedde her i dag! Jeg er ekstremt oppblåst også, og har ikke helt flat mage fra før så nå kom den mye fortere frem enn med førstemann :P da var jeg ganske slank også da men. Jeg er bare 4+3.

Jeg er 7+1 og veldig oppblåst på kveldene, da ser jeg litt preggo ut med gravidform men det er bare luft..

Jeg synes det, spesielt etter jeg har spist, så er vell oppblåst, er 5+3. Men tror det blir vanskelig å skjule det helt til uke 12

Jeg fikk mage med førstemann i uke 18. med nr 2 så kom magen i uke 7 alle rede, men ble gravid bare 6 mnd etter keisersnitt så ting hadde jo ikke gått helt tilbake til normalen! Denne gangen ble jeg gravid 4 mnd etter fødsel i tillegg til at det er nr 3 så regner med magen kommer fort denne gangen også! [emoji1]

Babyen er like stor som et valmuefrø, men magen er like stor som en vannmelon :) hehe

Jeg fødte for 11 mnd siden så regnet med magen kom fort, men ikke så fort. Ser det godt på meg og den er allerede vanskelig å skjule xsmile9 7+4

Altså! Jeg sto opp i dag, og synes sånn helt seriøst magen har fått en uten gravid fasong. :arghh: jeg som vil skjule det leeenge. Er nok mye luft osv. Men siden det er nr 4 så vokser jo livmoren mye fortere pluss magemusklene er delte og slappe fra før. Herregud. Håper det er foodbaby fra i går siden jeg overspiste på tapas [emoji14] flere som er begynt med mage som kan bli vanskelig å skjule?? Og hvor langt er Du? Jeg er bare 5+4 (ca)
Første svangerskapet mitt var jeg skikkelig oppblåst, det er jeg heldigvis ikke nå [emoji23]
Ser ikke noe mage, men jeg kjenner en liten kul under trusekanten [emoji173]

Første svangerskapet mitt var jeg skikkelig oppblåst, det er jeg heldigvis ikke nå [emoji23]
Ser ikke noe mage, men jeg kjenner en liten kul under trusekanten [emoji173]

Hvor langt er du på vei? Har ikke turt å kjenne etter jeg

Hvor langt er du på vei? Har ikke turt å kjenne etter jeg
6+2 [emoji173]
Er bare en bitteliten en, men nå har den delen vært ganske forandret siden første svangerskapet.. Jeg vil nok ikke få den ultraraske magen som andre får, ettersom jeg aldri har hatt et fullgått svangerskap, men merker forandringer allerede [emoji7]
Husker ikke når jeg fikk denne sist..

Høres kanskje rart ut, men tidligere var livmoren min smalere, nå er den bredere. Jeg kjenner derfor lett når den buler litt [emoji4]
Om 4dager er jo livmoren på størrelse med en appelsin [emoji15]

Eg er heilt flat til vanleg, men etter jobb er magen min på str med ein fotball!!! Då er det veldig lett å tru at eg er gravid. Det var ikkje like ille førre gong..

6+2 [emoji173]
Er bare en bitteliten en, men nå har den delen vært ganske forandret siden første svangerskapet.. Jeg vil nok ikke få den ultraraske magen som andre får, ettersom jeg aldri har hatt et fullgått svangerskap, men merker forandringer allerede [emoji7]
Husker ikke når jeg fikk denne sist..

Høres kanskje rart ut, men tidligere var livmoren min smalere, nå er den bredere. Jeg kjenner derfor lett når den buler litt [emoji4]
Om 4dager er jo livmoren på størrelse med en appelsin [emoji15]

Skal prøve og kjenne etter. Jeg har to svangerskap bak meg. Er 6 uker på tirsdag.

Tror ikke jeg har noe gravidmage akkurat, men jeg er slank og kan fort se VELDIG gravid ut dersom jeg har spist eller har mye luft. Gleder meg til å se slik ut når det er pga en voksende baby❤

Back
Topp