Magen

Fargeblyant

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Hvordan er magen deres i formen?
Lurer litt fordi forrige gang var den veldig høyt opp i brystet, fikk nesten ikke puste føltes det som. Har ikke blitt sånn enda denne gangen (magen er veldig rett ut), men vet ikke om det er fordi den er annerledes i formen, eller om det bare er for tidlig enda. Det sies jo at det skal være forskjell på gutte og jentemage også. Stemmer det på deg tror du?

Syntes magen min har en veldig ubestemmelig form [emoji848] skal visst være en jente inni der da. Men hvordan en jentemage er og hvordan en guttemage er tror jeg rett og slett ikke noe på, da det står forskjellig overalt - og det sjeldent stemmer [emoji23]

Jeg har veldig rund mage, det er litt ut som om noen har tatt 2/3 av en medisinball og klistra fast under genseren min :p Hadde lik mage med førstemann. Ikke typisk guttemage (og de er gutter begge to), men veldig like :)

Hos meg er det en ball klisteret på foran på magen. Vises ikke bakfra at jeg er gravid. Den var veldig rund, men nå har den sunket en del så ser litt mer ut dom en litt sliten ball som er flatere på toppen ;) Var ganske likt sist. Var jente da og jente nå. :)

Hvordan er magen deres i formen?
Lurer litt fordi forrige gang var den veldig høyt opp i brystet, fikk nesten ikke puste føltes det som. Har ikke blitt sånn enda denne gangen (magen er veldig rett ut), men vet ikke om det er fordi den er annerledes i formen, eller om det bare er for tidlig enda. Det sies jo at det skal være forskjell på gutte og jentemage også. Stemmer det på deg tror du?

Jeg har forskjell på magen da og nå (gutt og nå jente). Sist var den høyt opp og var tydelig gravid bakfra. Denne gangen ser det ut som en basketball som ligger lavt og ser ikke bakfra at jeg er gravid. Folk tror magen min har sunket, men den har aldri blitt høyere..

Last edited:
Som en rund ball og høyt oppe. Må liggesitte på siden i sofaen for å få puste :p

Min er også som en ball og ligger lavt. Vet ikke hva det blir. Men da magen var høyt oppe var det jente... :P

En tydelig ball som ligger lavt. Ikke som mye oppover eller til sidene, men bare rett fram. Venter en gutt.
Illustrasjon -- ikke min mage, men min ligner på de to øverste bildene.
f78c5608e4a011e1abd612313810100a_7-600x6001.jpg

Ball som ligger høyt. Men hun ligger i seteleie så har hodet opp i mellomgulvet :wtf:

Har fått høre at jeg har jentelaget, men d er helt sikkert at d er gutt. Rund mage, litt høyt oppe

Syntes ikke bakfra, men rund.

Synes den er som en rund ball på hele magen. Sliter med å puste... Vises ikke bakfra.

Rund men ganske lav mage denne gangen. De to andre graviditetene mine så var magen mye høyere og jeg slet derfor mer med pusten og smerter under ribbeina. Godt å slippe det denne gangen ❣️ Aner ikke kjønn denne gangen. Har to jenter fra før.

Rund men ganske lav mage denne gangen. De to andre graviditetene mine så var magen mye høyere og jeg slet derfor mer med pusten og smerter under ribbeina. Godt å slippe det denne gangen ❣️ Aner ikke kjønn denne gangen. Har to jenter fra før.
Vi vet heller ikke kjønn denne gangen, men jeg har det omvendt - to gutter fra før og dette er første gangen magen er høy og medfører halsbrann og kort pust :) Ikke opplevd det før.
Blir spennende å se snart :)

Min er ganske så firkantet. Helt flat foran. Har kommet langt ned. Også har jeg "kun mage foran", har ikke lagt på meg noe på sidene eller bak.
Jeg har lyst til å gjette at jeg får jente pga at den er flat foran, men jeg vet aner jo ikke:)

Back
Topp