Magen

Veldig stor på kvelden "!! Har fått mage veldig fort med de to eldste så mage med nr 3 nå kommer vell fort den også;)

Veldig oppblåst ja, allerede begynt med gravidbukser jeg... eller tights, får ikke på meg buksene mine lenger.. er 8+ 4 nå...

Var veldig oppblåst i starten, men nå har det gått tilbake. Gleder meg til babymage igjen :-) Forrige svangerskap hadde jeg ganske liten mage, spennende å se hvordan det blir denne gangen!

Kan ikke skylle på noe annet en usunt kosthold på ferie i to uker her. Får sikkert ikke på meg jeansene når jeg kommer hjem fra ferie..

Må nok skylde på 2 uker ferie her også, men i tillegg er magen helt klart annerledels enn første gang. Med forrige graviditet kunne jeg vente til uke 19 før vi gjorde graviditeten kjent offentlig, men denne gangen må jeg allerede nå i uke 8 tenke på hva jeg har på meg...o_O

Oppblåst, litt babybulk, altfor mye godis og ganske overvektig fra før! Må skjerpe meg nå ellers aner jeg ikke hvor dette vil ende!! :-/

Må nok skylde på 2 uker ferie her også, men i tillegg er magen helt klart annerledels enn første gang. Med forrige graviditet kunne jeg vente til uke 19 før vi gjorde graviditeten kjent offentlig, men denne gangen må jeg allerede nå i uke 8 tenke på hva jeg har på meg...o_O

Hos meg skylte det en kraftig forstoppelse, alt er tilbake til det normale nå :)

Noen som er gått noe opp i vekt ?
Jeg har både gått opp og ned.. Var en periode der jeg fikk i meg alt for lite mat da jeg ikke hadde lyst på/alt ga brekninger. Men nå er jeg tilbake til sånn ca hva jeg veide før. Er glad for at matlysten er der bittelitt nå!
Enn du? :-)

Back
Topp