Magen

Skillz

Gift med forumet
Flere som er så oppblåst på kvelden at de ser ut til å skal tree inn i 2 trimester?

:confused: Magen er flat på morgen, men ut over dagen og kvelden... Omg! :yuck: *føler seg svæææær* :shy: selv om jeg Ikke er tykk og trener mye:blob1

Hehe, min mage står alltid litt ut, men nå er det akkurat som om den er mer "stinn" hele tiden...
Og den er ikke mulig å holde inne :confused:

Flere som er så oppblåst på kvelden at de ser ut til å skal tree inn i 2 trimester?

:confused: Magen er flat på morgen, men ut over dagen og kvelden... Omg! :yuck: *føler seg svæææær* :shy: selv om jeg Ikke er tykk og trener mye:blob1
Har akkurat det samme problemet som deg :confused:

Jepp. Sånn er min også. Men min er ganske oppblåst hele dagen. Men klart værst på kvelden. Føler meg feit :p

Samme her ;) Typisk når man er på ferie I Hellas!! Later som jeg er lenger på vei enn jeg er, og drar skjørtet opp på oversiden av magen ;) Haha ;-p

Hehe ja kjenner at det begynner å stramme og bli veldig ubehagelig med stramme bukser. Leste i appen, her om dagen, at livmoren var nå blitt på størrelse med en appelsin. Vet ikke hvor stor den vanligvis er, men den har jo vokst en god del de siste ukene, så det er jo ikke helt unaturlig at man selv begynner så smått å kjenne det :-)

Min var det tills jag äntligen kunde gå på toaletten igår :p
Nu är den "normal" och jag håller mig undan sötsaker och brus.

Jepp, helt forferdelig! På morgenen er jeg 3 måneder på vei, på kvelden 5 måneder :p (jeg er bare 5+4 i dag). Og jeg er på ferie i Spania og går i bikini hver dag. Føler meg kjempetjukk! Mannen begynner å frykte at det er to inni der :rolleyes:

Jepp, helt forferdelig! På morgenen er jeg 3 måneder på vei, på kvelden 5 måneder :p (jeg er bare 5+4 i dag). Og jeg er på ferie i Spania og går i bikini hver dag. Føler meg kjempetjukk! Mannen begynner å frykte at det er to inni der :rolleyes:

Det kan jo godt hende hvis du blir "stor" tidlig....:happy:

Jaaaa. Helt ille, har litt mage fra før, men den kan jo trekke inn, det går ikke med denne magen. Også blir den større utover dagen ja...

.. Er det bare meg, eller bråker magene deres også mye mer? Den uler og knirker og gurgler og synger mye mer enn vanlig..

Føler meg veldig oppblåst til tider.. Samboer mener det ikke vises noen ting, sånn sett er det greit da vi vil holde det hemmelig ei lita stund..

Kan ikke skylle på noe annet en usunt kosthold på ferie i to uker her. Får sikkert ikke på meg jeansene når jeg kommer hjem fra ferie..

Back
Topp