Magen

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg er 6+4 og magen begynne å bli et faktum. Første gang var jeg tynnere så kunne holde det skjult til uke 18-20. Nesten det same andre gangen. Nå derimot, etter ivf forsøkene har jeg lagt på meg og slitt med luft i magen. Tror ikke jeg klare å holde det skjult så mye lenger. Slite med denne magen som ikke er hard men som blåse seg opp straks jeg har stått opp og spise. Begynne å tute ut av buksene og jeg er bare 6 uker!!!! Herregud hvirdan skal dette gå. Ville jo ikke fortelle før uke 12 men det vise jo nå.....jeg er så glad for å være gravid men har jo så lenge igjen....

Dette med å bli oppblåst går jo heldigvis gradvis over da, men ca nesten i takt med at magen begynner å vokse, synes jeg...

Jeg er også 6 uker på vei, og har lagt på meg noe i senere tid, og blir oppblåst. Jeg blir dog i hovedsak oppblåst på ettermiddag og kveld, så jeg forsøker å skjule på jobb (ikke lett, jeg tror ei har mistanke) også sitter jeg med åpen knapp på buksa hjemme på kvelden.

Selve babymagen kommer ikke på noen uker. Men det er jo babyen som er skyld i at vi er oppblåst også.

Tror vi er flere her inne med samme problemstilling. Jeg passer bare en av buksene mine. Og ingen av de store løse genserene mine. Jeg klarer ikke ha på meg no form for hold in heller for å prøve å skjule. Jeg håper bare at folk tror jeg legger på meg og ikke spør om jeg er gravid.

Nettopp funnet ut at jeg gravid og er så oppblåst. Ser jo ut som jeg er 3 mnd på vei allerede. Har så mye luft i magen altså. Huff.

Livmora kommer lettere og fortere opp gang nr 2 og 3 . med nr 2 kom det en bump ganske tidlig. nå er nr 3 så blir spennende og se da bumpen kommer :D

Jeg ser veldig gravid ut allerede. Er vel ca 4 uker nå. Men er nr 2. Sliter skikkelig med å få skjult det. Så må desverre holde meg litt unna folk.

Jeg skal hjem fra ferien på søndag. Har vert borte med min mann og gutten vår i 3 uker. Å fra fra hjemme med en nesten flat mage, til å komme gjemm med veldig oppblåst mage. Er uke 7 i dag. Både min og hand familie bor ganske berre. Altså 5 min unna.. De vet at jeg var gravid i februar og mistet. Så tror de kommer til å se det ganske kjapt :(

Vil så gjerne vente til Vertfall uke 9-10. For bor i en liten bygd, der alle får vite det så fort en vet det.. Og gutten vår på 4 bør få vite det først... Så jeg har et lite problem :-s

Her er uke 3 med min normale magen vs uke 7nå: ImageUploadedByBV Forum1431584753.435240.jpgImageUploadedByBV Forum1431584773.994624.jpg

Jeg skal hjem fra ferien på søndag. Har vert borte med min mann og gutten vår i 3 uker. Å fra fra hjemme med en nesten flat mage, til å komme gjemm med veldig oppblåst mage. Er uke 7 i dag. Både min og hand familie bor ganske berre. Altså 5 min unna.. De vet at jeg var gravid i februar og mistet. Så tror de kommer til å se det ganske kjapt :(

Vil så gjerne vente til Vertfall uke 9-10. For bor i en liten bygd, der alle får vite det så fort en vet det.. Og gutten vår på 4 bør få vite det først... Så jeg har et lite problem :-s

Her er uke 3 med min normale magen vs uke 7nå: Vis vedlegget 117200Vis vedlegget 117201
Du får si at det ble mye god mat og drikke på turen ;-)

Ja det skal ikke være lett. har normalt flat mage, men er skikkelig oppblåst nå. Saken blir jo heller ikke bedre av at jeg er fullstendig forstoppet.

Har gått opp mye i vekt generelt de siste årene, så tror ikke folk merker det sånn sett på meg enda. Jeg har også hørt at man får fortere mage om man har gådd gravid før, men er det noen som vet om man får enda fortere mage om det ikke er mange månedene siden forrige svangerskap? Føler nemlig allerede at jeg kan kjenne en "bump" rett over skambenet om jeg bøyer meg fremover i sittende stilling. Men ikke noe synlig i verken stående eller liggende stilling enda..

Mage er en ting, livmora er en annen.

Og klarer du ikke kjenne livmora når du ligger eller står og trykker for å finne den, så er den nok ikke over kanten når du sitter heller.

Jeg gleder meg til å kjenne den! Sjekker jevnlig. Men ikke funnet den enda. Er jo bare 6 uker, så om noen uker finner jeg den nok

ImageUploadedByBV Forum1431623369.185575.jpg oppblåst sier du ? :p fikk 1-2 uker gravid 4-6 dager før forventet mens - husker ikke om ikm sist Mnd var 16 eller 19 for vet det kom for fullt 19. Men hadde litt sånn brunlig noen dager før .. Hvem dato skal jeg ta fra
Da
? Og fikk som sagt positiv test mandag og ikm skulle vært mellom 15.5 og 17.5 en gang ...

Vis vedlegget 117301 oppblåst sier du ? :p fikk 1-2 uker gravid 4-6 dager før forventet mens - husker ikke om ikm sist Mnd var 16 eller 19 for vet det kom for fullt 19. Men hadde litt sånn brunlig noen dager før .. Hvem dato skal jeg ta fra
Da
? Og fikk som sagt positiv test mandag og ikm skulle vært mellom 15.5 og 17.5 en gang ...
så søt kul :) jeg ville valgt da det begynte og komme noe,:)

Back
Topp