Magen..

*mamma07og09*

Glad i forumet
Hjelpes, der jo ut som om jeg er 5mnd på vei!!! :confused: Har så masse luft i magen, og jeg klarer ikke engang trekke inn magen. Kan bli problemer og skjule denne graviditeten :arghh:

Flere med oppblåste mager? :D

Hehe enkelte kvelder er min å sånn :p håper magen kan holdes skjult lenge :) vi får ha på oss litt store genser :p

Hahaha, godt det ikke bare er meg :D Ja, har faktisk bestilt mammaklær idag, for buksene mine strammer sånn over magen. Nå skal det sies at jeg ikke er veldig tynn fra før, men magen er blitt akkurat som en gravid mage. Jaja, tror nok det går seg til :D

Idag kommenterte faktisk samboeren min magen, han mente det er komt en liten kul nederst! - begynner faktisk å bli redd for tvillinger - han har nemlig det i familien!! iiiik!!

Oi, se der ja :D Så morro :Heartblue Eller, skjønner jo at du begynner og bekymre deg for tvillinger, men tror nok det bare er oppblåst av luft jeg. Tenkt om noen mnd begynner magene og bli harde og skikkelig runde :love7

Ja det gleder jeg meg virkelig til :D når det faktisk er en nydelig baby kul der å ikke bare luft :p

Jeg joiner dere plutselig i denne gjengen jenter.. Magen er så oppblåst at jeg ikke orker å gå med mine vanlige jeans, følte det var litt tidlig å begynne med gravid tøy får satse på tights i ei stund gleder meg så til å få fiin mage

Back
Topp