Magen

Klaramor

Elsker forumet
Flere som har flere enn ett barn her som opplever at magen er lengre ned enn den var med førstemann? Fikk kommentar på den nemlig, også blei jeg litt bekymra for hvordan det hele vil ende? Hvor langt ned skal den komme liksom!!?? :p

Når jeg sitter så kjenner jeg magen såvidt på låra mine....

Bærer man bare ikk barna forskjellig da? Noen bærer høyt og noen "midt på" å noen lavt? Har hvertfall ei venninne som har bært dei to siste barna veldig lavt i magen :)

Ja, alle bærere forskjellig! :-)
Jeg har alltid fått liten, spiss mage, som jeg bærer forholdsvis lavt.
Man kan ikke se at jeg er gravid bakfra.
Og jeg kan gjemme magen under vinterjakken min.

Når jeg lener meg framover i sittende stilling kjenner jeg magen. Men den vil jo ikke bli stort lavere nå. Det er jo ikke så mye de synker på slutten, om man har magen langt nede fra før. :-)

Tror jeg bærer ganske mist på men er en god del større med han her enn første mann. Var på måling på tirsdag og har vokst tett over det grønne feltet. Med første mann lå jeg under den rød streken helt til på slutten. Så er veldig spent på hvor stor baby som kommer denne gang. For første var relativt stor/normal

Jeg har skikkelig hengemage pga overvekt og tidligere graviditet. Jeg er også like stor nå i uke 28 som jeg var med første i uke 36.

Jeg bar første lavt. Denne har jeg langt oppi ribbeina :P

Back
Topp