Magen

Junie

Glad i forumet
Magen er så stor! Nå har jeg seriøst problemer m å skjule dette.... 11 uker nå, har tenkt å holde det hemmelig i 2 uker til-da er det ultralyd. Hvordan ligger dere an m mager damer?

Magen kommer tidligere og tidligere i løpet av dagen nå. Så nå tenker jeg litt mer over hva jeg går med. Vi skal vente i to uker til, så det må jeg få til på et vis:)

Har ikke lagt på meg... Kun kul. Det kan jeg jo ikke klage på...

Jeg er så oppblåst at det er latterlig. Nå er jeg komt over uke 13 så det får nå så bære, men man føler seg ikke så fresh akkurat. Hadde det vært en gravidkul og ikke luftkul :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er så oppblåst at det er latterlig. Nå er jeg komt over uke 13 så det får nå så bære, men man føler seg ikke så fresh akkurat. Hadde det vært en gravidkul og ikke luftkul :P

Samme her! Svær kul, men stort sett bare luft.. Plagsomt uansett, har ingenting å ha på meg :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vel langt i fra noe gravidmage, men føler meg litt småfeit for tiden :o Så føler jo selv det lyser gravid av meg :p Hehe

11 uker nå, UL om 2 uker, planer om å holde det hemmelig til da :D

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Føler meg som en sprengt hval... Mage som fy... Håper jeg ikke blir så stor som Mamma var med meg, for hun var svær! Vekta har begynt å tikke oppover :-/ 13+2..

❤️ Mars 2015 ❤️

Har også en svær og oppblåst mage... ser også tydelig at jeg har lagt på meg :( babykulen vises kun på morgenen når jeg ligger flatt i senga og blæta er full

Magen har strammet seg veldig opp hos meg og det er visst synlig for enkelte som ikke har sett meg på en stund. Flere som har gjettet seg til ved å se på magen :P Ellers synes jeg at jeg har fått et "belte" nederst ;) og føler meg ofte som den største, et eller annet, tid til annen.. men må bare prøve å nyte det :) En stor og fin grunn til at kroppen endres som den gjør nå. Må bære den med stolthet :)

Ser ut som om jeg er 5 mnd på vei. Mannen er overbevist om at det er tvillinger. :D Selv er jeg sikker på at det bare er en/ei der inne, og at det er gravidkiloene fra forrige gang som utgjør det meste av magen:p Er 13+3 idag :)Skjuler det ikke lenger, det er klin umulig! De fleste har skjønt ståa uansett pga sykmelding og dåååårlig form.

Har litt for mye mage fra før til at andre ser forskjell nå, men jeg føler at det har forandret seg litt. Enkelte dager er jeg så oppblåst og stinn at jeg set høygravid ut :-)

Føle mj egentli bare feit;) haha men e nokk ganske oppblåst ja. Heilt grusomt på kvelden da e ej heilt sprengt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg kjøpt noen lange romslige gensere. To større bher og to gode tights med breie strikker/bånd oppe. Blir deilig å føle seg vel i klær igjen :) Det er ikke mammaklær heller så de kan fint brukes etter graviditeten og :)

Jeg har også fått en liten kul. Er 10+2 nå. Jeg er ganske slank fra før så det er vell lett synelig. Bruker strikk på bukseknappen og har kuttet jeansen på siden ved hofta for å få større plass.

Termin i Mars 2015

Magen er så stor! Nå har jeg seriøst problemer m å skjule dette.... 11 uker nå, har tenkt å holde det hemmelig i 2 uker til-da er det ultralyd. Hvordan ligger dere an m mager damer?

J har gitt opp!! Uke 10 hadde j valget om å si d eller holde meg innendørs i 2-3 uker!! Så nå veit barna, mormor, og tante/onkel og er vennepar, da d er de vi er mest m. Vi venter med resten til etter ul, men om barna sier d er d greit.
Møter j kjente eller ukjente ser de d uansett..
Så j hadde ikkeno valg til slutt!! Håper bare alt er bra på ul neste gang.
Krysser d meste;)

Magen er ganske stor til tider. På kvelden hender det at navlen popper også. Ikke så lett å skjule lenger siden magen normalt sett er ganske flat. Klarer til nøds å sluke den inn en del ;)

Back
Topp