Magen...?

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Noen som merker graviditeten på magen, sånn bortsett fra oppblåsthet?
Syns jeg kjenner en håndfull "klump" helt nederst i magen når jeg bøyer meg fremover... Spesielt når jeg sitter og gjør d. Må ofte strekke meg ut, fordi jeg føler det "presser" sånn under buksestrikken..

Og når jeg står, så virker det som om magen både har vokst, og skiftet form.. Før var den liksom litt vassete og oppblåst, men nå har den blitt mye strammere... Og mer rund på en måte?
Går det an at det er pga graviditeten? Så tidlig...? Uke 7+5 nå. - Men trodde uansett ikke "babyen" lå så høyt oppe? Bare helt nederst i magen liksom....

Når jeg ligger på ryggen er alt helt flatt, ikke antydning til noe håndfull "klump" nederst engang....

Enkelte gang er jeg så redd for å avsløre "magen" fordi jeg føler den har vokst... Kan ikke forstå det så tidlig.
Har alltid hadd litt fleskemage, men nå ser det ordentlig ut som en gravidmage som strutter ut...

Flere som er "der" eller? Bare jeg som overdriver her?

Gøy med magen altså, men kan liksom ikke slappe av når folk ikke vet d engang enda....

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg har det på samme måte :) Har alltid hatt litt mage, men den har blitt fastere og rundere på et vis ;) Klarer ikke lenger holde inn magen :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Jeg ble klappet på magen av ei jeg ikke kjenner så godt her om dagen. Hun spurte om det var noe på gang. Jeg ble helt satt ut, og svarte nei. Trodde det bare var meg og sambo som merket forskjell.. skjønner det bare er å si det til familien snart, så jeg kan svare ja hvis det skjer igjen. Grusomt pinlig stemning. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ble klappet på magen av ei jeg ikke kjenner så godt her om dagen. Hun spurte om det var noe på gang. Jeg ble helt satt ut, og svarte nei. Trodde det bare var meg og sambo som merket forskjell.. skjønner det bare er å si det til familien snart, så jeg kan svare ja hvis det skjer igjen. Grusomt pinlig stemning. .

Oj... Nesten litt frekt?
Jeg mener, hva om det IKKE var noe på gang....

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Oj... Nesten litt frekt?
Jeg mener, hva om det IKKE var noe på gang....

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
Vet, ble helt slått i bakken. Var hun vi skal kjøpe huset av. Var innom for å måle en vegg i stua..

Jeg opplevde det samme på jobb (!) Og jeg mener fast og bestemt at det ikke syns på meg enda. Likevel kom det ei og strøk på magen min og utbrøt hvor hard den hadde blitt og at jeg måtte jo bare være gravid o_O Ble helt satt ut jeg.

Jeg følte meg veldig sånn forrige graviditet.

Nå kjenner jeg i grunn bare at det er noe der nedi bekkenet, og så ser jeg 5 mnd gravid ut på kveldene av luft :D

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Jeg kjenner litt "stølhet" nederst i magen hele tiden. Nesten som litt mensensmerter? Er bare i uke 5+1. Har ikke mye mage, men den er litt mer oppblåst en vanlig, så jeg føler nesten at det synes litt. Men magen kan umulig vokse så tidlig? eller?

Jeg kjenner litt "stølhet" nederst i magen hele tiden. Nesten som litt mensensmerter? Er bare i uke 5+1. Har ikke mye mage, men den er litt mer oppblåst en vanlig, så jeg føler nesten at det synes litt. Men magen kan umulig vokse så tidlig? eller?
Det er bare luft :) når du bikker 12 uker så forsvinner somregel lufta, og du har plutselig ikke mage igjen :p var en stor skuffelse for meg forrige gang. Hehe :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Oppblåst som fy her og. Ser skikkelig gravid ut.. (6+1)
Jeg og, er 7+. Hmmm. .. synes å huske jeg begynte med gravidbukser rundt oul sist. Spent på om lufta snart går ut, ellers kan det bli vanskelig å holde det skjult noen uker til:-p

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Ja klarte å skjule det frem til uke 14/15 sist og hade håpet hvertfall frem til ul i uke 12.meeeen hvis det fortsetter slik får jeg problem:-)
Men så lenge alt går bra bryr jeg meg ikke:-)

Her er jeg enormt oppblåst.. 7+3.. klarer ikke holde inn magen og den er der også når jeg ligger på ryggen.. får gå i litt vie klær.. er forresten sykemeldt så "gjemmer" meg jo mest hjemme

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ingen antydning til mage, og er heller ikke spesielt oppblåst. Kjenner likevel at jeg er litt sår rett over trusekanten og må ta opp bukseknappen når jeg sitter foroverbøyd. Er bare 5uker så kan nok vente noen uker til før magen kommer.

Første gang kom magen veldig fort og det var vanskelig å holde det skjult og da jeg var 6 mnd på vei trodde alle jeg hadde termin rett rundt hjørnet.. med nr 2 kom magen sent og "ukjente" spurte ikke før jeg var neste 7 mnd på vei. Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen. :)

jeg merker at toppene ikke er like løse rundt magen lenger... er no kombinasjon av oppblåsthet, og biiiitteliten mage som jeg kjenner er begynt komme.. Men har en del for mye fra før, så for andre ser je nok ikke gravid ut :P

Jeg har det på samme måte :) Har alltid hatt litt mage, men den har blitt fastere og rundere på et vis ;) Klarer ikke lenger holde inn magen :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Trodde jeg var rar.. Så godt vi er flere:) Det er akkurat sånn jeg merker det også... Jeg er bare 5+ så syntes det her var litt tidlig... :confused:
Dette er første gang for meg.. Sikkert derfor jeg er så "bekymret" for at folk skal se det allerede..!

Jeg er fjerdegangs og jeg er skikkelig oppblåst, særlig ettermiddag/kveld. Håper sånn at ingen avslører meg før vi skal fortelle det selv 13+0:) Er jo så morro å fortelle! Gleder meg veldig. Så jeg skal prøve alt jeg kan å holde inn magen og bruke klær som skjuler mest mulig framover.

Back
Topp