Magen

Karoline_

Flørter med forumet
Tid for jobb, å våknet i dag med en litt større mage,en liten kul...flere det er begynt å vise på? Syns det var litt tilig eg, med første mann holdt eg det hemmelig til uke 19,ingen mage...hmm blir vanskeligt dette:)

Jeg har litt for mye mage fra før til at jeg kan si at det begynner å vises, men føler at magen begynner å bli litt hardere :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

12 uker i morgen og det har vistes på meg et par uker allerede....Har vært nødt til å kjøpe meg mammabukser allerede :-O

Er 10+1 og har brukt mammabukser i noen uker, men det er og for at de er så pokkers behagelige :P

Har og litt ekstra fra før, men syns nok for de som vet det ;)

- iPhone appen :)

Jeg er 10+6 og merker ingen forskjell. Bruker de samme buksene som før.

Men jeg har fått større bryster og har skaffet meg en større BH.

Har litt mage ja. :) men ikke sånn kjempemye.

venter barn nummer to 01.03.15

Jeg har fått noen blikk på jobb, selv om jeg prøver å kamuflere så godt jeg kan. Men folk er nok redde for å spørre ennå, sånn i tilfelle jeg bare har blitt litt tjukkere. ;)
Sist ble jeg avslørt av en kollega i uke 10. Rundt 10 uker nå, og har kjøpt mammabukser. Men som andre sier - mest fordi de er behagelige. Orker ikke noe som strammer på den oppblåste magen min.

Ja eg og har litt mage fra før,men ikkje sånn veldig:) men har vore veldig oppblåst så har jo vore Litt større heile veien,men nå er magen harde:) e jo kjempe koseligt,men ikkje så kjekt når eg ikkje vil at folk ska veta nåke endå:) trur eg komme til å bli større denne gangen ja:)

Min ligger så lavt nede at den har nok desverre bare dyttet tarmene opp så jeg ser gravid ut:( håper snart den stiger så jeg virkelig får en gravidkul:D

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Til nå kan en ikke se noe. Er 11+1. Men forrige gang var det godt synlig når jeg var like lang på vei. Rart hvor det endrer seg fra gang til gang.

Klær ligger klart i skapet;)

Kun luft og alt for mye i tarmene her. Sist gang gikk jeg i vanlige bukser frem til jeg var ca 7 mnd på vei, så har ikke de store forventningene om stor mage så tidlig. Selv om det hadde vært veldig stas :)

Excuse me- damn that autocorrect.

Til nå kan en ikke se noe. Er 11+1. Men forrige gang var det godt synlig når jeg var like lang på vei. Rart hvor det endrer seg fra gang til gang.

Klær ligger klart i skapet;)
12+1. Kan ikke se jeg er gravid. Men kan se jeg har lagt på meg:(

♡02.03.2015♡

Mars201: 17772344 skrev:
12+1. Kan ikke se jeg er gravid. Men kan se jeg har lagt på meg:(

♡02.03.2015♡

Da er det bare å si at du har hatt en fin og avslappende sommerferie, akkurat slik den skal være:)
Gratulere med å være i uke 12!!

:)Da må du ha lykke til!!!
Blir kjekt å lese på mandag:)

Lykke til på mandag!

Jeg er så oppblåst at det er fælt. Hehe. Den kulen, og bare luft. Men kjenner livmor over skambeinet nå. 11+4. Sist passet klærne leeenge. Nå har jeg problemer siden magen blåser seg så opp.

Takk!:) gruer meg til å måtte fortelle det på jobb bare!:(

♡02.forventet!quote]

Det var ikke kjekt at du gruer deg til å fortelle det på jobben. Krysser fingrene for at det vil gå bedre enn forventet.!!
Du får gi oss en lyd imrg

Obs her skjedde det noe når jeg svarte. Men mars 2015, du ser svaret mitt;)

Back
Topp