Magen

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ja hvorfor ser den ut som er 6 månder gravid når embroyet (ja for de er vel det enda iom at jeg er 8 uker imorgen) kun er like stort som en morell , seriøst...blir jo helt stressa iom at det ser ut som jeg har gått opp flere kilo. Tør ikke gå på vekta en gang

Last edited:
Jeg var veeldig oppblåst i starten, og hadde det akkurat sånn. Klarte ikke holde det skjult for de nermeste da. Da var buksene like trange som nå i uke 17 :p

Min var også slikt frem til jeg tok utskrapning i uke 9. Selv da tok det nesten 2 uker før magen ble normal

Uff... Sånn var jeg og. Men vær litt obs på vekta... Du hadde jo veldig mange egg, hadde du ikke? Rask vektøkning kan være en indikasjon på overstimulering, så følg med :)

jeg var og veeeldig oppblåst de første ukene!

men min mage "poppet" litt tidligere ut denne gangen enn sist når jeg gikk gravid med tvillinger, men så stoppet det opp mange uker..

Godt å høre at det ikke bare er meg;-) Jeg er bare 5 uker på vei, men ser virkelig ut som jeg er minst 6 mnd... He he, men så har jo også magen blitt veeeldig treg..

Jeg hadde også veldig stor mage de første ukene, men var veeeldig oppblåst og hadde mye luft.. Stakkars mannen min :p :p

Jeg føler jeg er stor allerede (17 uker imorgen).

Back
Topp