Magen

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Nå begynner baby å bli så stor her at jeg kjenner tydelig "tyngdekraften" av henne når hun velter seg rundt. Husker det fra forrige gang også.
Hvis jeg sitter så legger hun seg liksom til nederst i magen og når jeg da reiser meg så er det nesten som jeg ikke klarer å strekke meg ut. Det presser utover nederst i magen. Merker også godt press og at kroppen hennes veier litt når hun velter hele kroppen sin over på en annen side av magen.

Flere?

Kjenner til følelsen:)
Ofte jeg sitter i sofaen og kjenner hele kroppen beveger seg når lillegutt gjør det:) har også samme følelsen som deg når jeg reiser meg

Jeg syns det er ubehagelig når hun beveger seg og snur på seg. Veldig koselig med spark, men er såpass ubehagelig at det er litt slitsomt. Noen ganger må jeg bytte stilling for at det skal være minst mulig ubehag når hun snur seg.

Jeg kjenner ikke at hun beveger seg så mye annet et spark og slag med hendene:p hun har ligget i samme stilling i veldig mange uker nå så er nok derfor:p eneste som jeg begynner å bli lei av er at hun trykker ryggen sin opp i ribbeina på høyre side, og det er så sykt ubehagelig at jeg i flere tilfeller blir sittende skjevt for å få puste hehe

Ja her inne er det full turning. Det kjennes ut som de omrokkerer alt inne der. Får skikkelig sug i buken når de tomler rundt. Veldig ekkelt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Føler at jeg har verdens roligste baby jeg :p er jo nesten så jeg blir litt bekymra, syns fortsatt sparkene er svake jeg, små dult liksom...

Kjenne til det, men han er blitt rolegare no. Mykje rolegare så det er veldig uvant. Før var det alltid bevegelse og mykje av det. Plutseleg over natta må det ha blitt trangt inni der, for no må eg innimellom terga han for å få bevegelse. Da angra eg for eg blir ofte uvel av det :P

Oh yes.. her ser man hele magen rister og buldrer som om han får anfall der inne! Eller ser at rygg/hode beveger seg over fra ene siden til andre siden av kroppen..

Når jeg ligger på siden velter han også over og sparker meg gjerne litt i ribbeina for moroskyld. På begge sider..men gjerne mest ned mot madrassen. Puh! :p

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Kjenne til det, men han er blitt rolegare no. Mykje rolegare så det er veldig uvant. Før var det alltid bevegelse og mykje av det. Plutseleg over natta må det ha blitt trangt inni der, for no må eg innimellom terga han for å få bevegelse. Da angra eg for eg blir ofte uvel av det :p

Samme her, og på forrige kontroll lå hun allerede med hodet godt nede i bekkenet.

Det har også blitt mye mer rolig her ja. Antageligvis en kombinasjon av mindre plass og søvnmønster

Når jeg har lagt meg (Ligger på siden) kjennes det ut som hun går tur på madrassen. Et par ganger, når jeg ligger på rygg på sofaen, stikker noe jeg tror er rompa hennes opp ved navvelen min, mens det sparkes på begge sider av magen mot nederste del av ribbeina. Ser ut som hun er på tur å lære seg å krabbe, eller noe. Vet ikke om det faktisk er disse kroppsdelene jeg tror det er, men det er det jeg tror.

Bærer såpass lavt jeg at jeg kan bevege/bøye meg som jeg vil:-) kjenner henne litt om natta,og litt på dag/kveld.Men rolig baby i magen denne gangen også:-) Mer tut mage denne gang enn sist føler jeg.

Men noen dager er hun hyper inni hulen sin da føler jeg alle kan se på magen at det turnes:-) tror hun fortsatt ligger med hodet ned og klemmer til på blæra til tider.Spendt på om hodet har festa seg!!!

Tar tilbake det jeg sa om små dult, i dag kjennes det ut som mini prøver å komme seg ut gjennom magen, ipaden hopper på magen her :p han må ha snudd seg eller noe :)

Når jeg har lagt meg (Ligger på siden) kjennes det ut som hun går tur på madrassen. Et par ganger, når jeg ligger på rygg på sofaen, stikker noe jeg tror er rompa hennes opp ved navvelen min, mens det sparkes på begge sider av magen mot nederste del av ribbeina. Ser ut som hun er på tur å lære seg å krabbe, eller noe. Vet ikke om det faktisk er disse kroppsdelene jeg tror det er, men det er det jeg tror.

hihi den der kan jeg sammenligne meg med jenta mi i magen e litt av en krabat men som du sir at det føles ut som ho går tur i magen den forstår jeg gått men samtidig mi tøtta gjør det så slår ho med hendene samtidig :p ser og kroppsdelene hennes her og der ho er en liten aktiv krabat:) e så artig og høre andre som har det likedann :) er så morsomt med de små i magen

Virker som det er mer liv i magen enn noen sinne. Var full rulle i natt.

Jeg begynner også virkelig å kjenne vekten av babyen nå. Jeg føler nesten at jeg må holde under magen når jeg reiser meg og kjenner av og til at det presser nedover. Hun har ikke turnet noe særlig på lenge, men hun syter ut forskjelige kroppsdeler ganske ofte... ikke særlig behagelig :P

I natt er det første gang hun har holdt meg våken, håper ikke dette blir en vane..

Back
Topp