Magen

Lykkelig09

Flørter med forumet
Hei på dere:) Bare jeg som lurer på en ting. Synes magen min har "ramlet" ned allerede. Synes lissom den sitter så lavt. Kan ikke huske det var sånn i forrige svangerskap. Kan det ha med at jeg venter en jente denne gang? Har gutt fra før. Noen fler som har det sånn?

Andremann på vei ❤

Samme her.. Den "strutter" ikke like mye som den gjorde!? La merke til set tidligere denne uken, og man ser det på bilder også!

det er vanlig når man er flergangs gravid, min har liggi lavt hele tida denne gangen, det er jo fordi magemusklene ikke var like stramme og ikke holdt igjen på samme måte som med første, de skiller seg også kjappere! Jeg hadde jo også delte magemuskler på forhånd så da visste jeg at magen kom til å legge seg annerledes.

Har rett og slett med kroppen og endringer og ikke kjønn på baby ;)

Ok takk for svar :) Får satse på at det er det og ikke at prinsessa har lyst å komme nå :s

Andremann på vei ❤

det er vanlig når man er flergangs gravid, min har liggi lavt hele tida denne gangen, det er jo fordi magemusklene ikke var like stramme og ikke holdt igjen på samme måte som med første, de skiller seg også kjappere! Jeg hadde jo også delte magemuskler på forhånd så da visste jeg at magen kom til å legge seg annerledes.

Har rett og slett med kroppen og endringer og ikke kjønn på baby ;)
Jeg er førstegangs gravid!

Jeg er førstegangs gravid!
Da kan det jo ha noe med at han/hun har lagt seg godt ned i bekkenet og lagt seg godt til rette!? som førstegangsgravid pleier de å kunne feste seg tidlig også, min første festa seg veldig lenge før fødsel og da sank magen min veldig :) var deilig, for følte at jeg fikk puste igjen :P

Har veldig lav mage jeg. Lillegutt ligger klar "nedi der", så tenker det er derfor :)

Back
Topp