Magen

~Amalie~

Glad i forumet
Eg savne magen allerede! Dei koselige sparkå/bevegelsane og sånn. 
Den e jo stor enda, men likevel... [8|]

ja man savner den utrolig fort[:)]men kan ikke si jeg er klar for en fødsel til med det første,hehe[;)]

Syns ikke fødselen var ille eg. Riene var jo vonde, men tåler da litt. [;)] Fikk epidural på slutten og kjente ingenting når den funka.
Kan godt gjøre det igjen.. [:D] men trenger en mann... [8|][8D]

jeg savner IKKE magen!!! [;)]
Men nå har jeg 3 barn og har nok gått min siste gang gravid.
Nyter å ha flat mage igjen [:D][:D]

Jeg savner IKKE magen min i det hele tatt!!!!!!!!!!!!

Syns det er så godt å være kvitt den, og jeg er heldigvis ferdig med å gå gravid. 2 barn holder for meg, de skal tross alt oppdras og tas vare på... Er veldig fornøyd med å ha èn av hver. Men hvis jeg hadde fått en gutt nå, hadde jeg villet prøvd å få ei jente på 3.forsøk.

Da jeg hadde født Oliver klarte jeg ikke å gå ned de 25 kg jeg la på meg. Tror det var fordi jeg ikke ammet han. Så i 3 år har jeg drasset på 20 kg ekstra, og det er tungt.
Så denne gangen ble jeg en ekstra dag på sykehuset for å få til ammingen, og nå sitter det!

I dette svangerskapet gikk jeg opp 11 kg, og til nå har jeg gått ned 12 kg...
Det er jeg veldig fornøyd med!!! Får på meg olabuksa jeg brukte før jeg ble gravid. Og alt det pga ammingen føler jeg.

Krysser fingrene for at jeg klarer å gå ned enda mer... Vil gjerne ned 15-20 kilo til...

Savner magen noen ganger jeg.
Savner sparkene/dyttene fra han.
Men samtidig er det veldig godt å ikke ha magen, ligge på mage, få igjen knappene på buksen, ligge helt inntil samboer osv.
Men kommer nok til å savne magen masse.. Var en fin mage da...

Det var en fin tid med magen, men den tiden er over og jeg savner den ikke for alt i verden. Dette er mitt første og siste barn, men jeg priser meg lykkelig for å ha fått henne. Gleder meg til å ha vært på 6 ukers kontroll og kan begynne å trene igjen. Vil få kroppen i tipp topp stand igjen. ca 5 kg skal av. Og så trenger jeg stramme opp litt her og der. Det beste av alt med å ikke ha mage er å kunne ligge godt inntil samboer igjen.. hehe

Jeg savner ikke magen, eller det å ha alle plagene med å være gravid! Men, jeg satser på at det ikke skal gå så alt for lang tid før jeg har mage igjen [:)] Dvs vil begynne å prøve igjen om 1 år. Så er ikke skremt fra å få ny mage [;)]

Back
Topp