Magen..

Indri

Betatt av forumet
Er 13+3 idag, og syns brått igår og idag at magen er blitt mindre?! Ikke sånn jøss at den er krympet, men ikke så oppblåst!
Hverken sambo eller de på jobben syns det er noe forandring, men med 2 SA'er bak meg skal det ikke så mye til før jeg blir bekymret!
Det kan jo hende jeg er blitt vandt med den, men likevel!
Noen fler som syns magen sin har forandret seg sånn?

Er kanskje bare mindre luft da?

Det er det samme her også. 13+4 og de siste par dagene har magen definitivt krympet. I mitt tilfelle skyldes det rett og slett at jeg er mindre luftfylt:)

Er 13+3 idag, og syns brått igår og idag at magen er blitt mindre?! Ikke sånn jøss at den er krympet, men ikke så oppblåst!
Hverken sambo eller de på jobben syns det er noe forandring, men med 2 SA'er bak meg skal det ikke så mye til før jeg blir bekymret!
Det kan jo hende jeg er blitt vandt med den, men likevel!
Noen fler som syns magen sin har forandret seg sånn?

Sniker fra oktober. :-) det var akkurat i den tiden jeg var 13 uker på vei at min var flat igjen. Snakket med jm og det skjer vanligvis i den tiden da tarmene og fordøyelsen normaliserer seg litt, så man blir mindre oppblåst igjen. Magen kommer så definitivt tilbake snart;)

Sniker fra oktober. :-) det var akkurat i den tiden jeg var 13 uker på vei at min var flat igjen. Snakket med jm og det skjer vanligvis i den tiden da tarmene og fordøyelsen normaliserer seg litt, så man blir mindre oppblåst igjen. Magen kommer så definitivt tilbake snart;)

Takk for svar! :-) Har vært veldig rolig dette svangerskapet, helt frem til jeg merket strikken på buksa ble slapp!
Må jo uansett bare ta en dag av gangen! Skal på ul om en uke igjen, så får håpe ting er i orden! :-)

Det skjedde med meg og, er visst vanlig :) til og med 7 åringen her kommenterte at magen var blitt mindre. Sambo.. Taktisk i kommentarene som han er, mente da at det ikke var magen som var blitt mindre, men resten som var blitt større :D

Back
Topp