magen

_venter_

Elsker forumet
Føler / kjenner dere noe til gulla deres. Synst det er litt hardt enn ellers der hvor hårrota starer og pitte litt opp

Kjenner livmoren stikker litt opp nå :)
Hoftebena stikker opp på siden, så kommer det en dump også midt liksom så stikker livmoren opp. Kjenner den er kommet ganske høyt allerede, er 10+1 idag :)

kjenner at livmoren er godt oppe :) er 7+2 ..

idag har magen poppet litt ut nederst :O wæææ, åssen ska jeg skjule magen såpass mange uker til om dette fortsetter?? tidliger så har det bare vært luft, så den har gått litt ut og inn, om dere skjønner, men idag har jeg en liiten kul helt helt nede som ikke går vekk, guri, det er tidlig syns jeg, er 7+2 idag. Men så er det jo nr 4 også da, så kanskje ikke så rart ;) hehe.

Sååå gøy dette er endelig få skjult flesket med gravid mage hihi

7+4 her og merka livmora når e våkna, men forsvinne når blæra e tømt, samme som sist :P

Klarer ikke trekke den inn lenger men kan ha med at jeg spiser hele tiden pga kvalmen også ;)

Så bra at andre også har fått mage tidlig, er 10+2 i dag og har allerede fått en kul, var ikke så tidlig sist gang. Bare kjekt når det begynner å vise :):)

ja det er jo koslelig da. Jeg har delte magemuskler fra forrige svangerskap, så at det kommer en kul tidlig er egentlig litt forventet, jeg har jo ikke det samme "støttenettet" utenpå magen som man vanligvis har :/ Er jo selfølgelig mye luft fortsatt, men nå er den lille kulen der selv før jeg har spist noe osv, syns jeg kan kjenne livmoren såvidt over kanten der nede, er det vanlig at den kan poppe opp så tidlig når man har hatt flere tette svangerskap ?? noen som vet?

De sier det at magen begynner å vise mye tidligere i svangerskap nr 2 enn 1, så når du har hatt fire ganske tette så vil jeg tro at det kan begynne å vise ganske tidlig :)

Back
Topp