Magen..

MyFairytale <3

Glad i forumet
Samboer'n tar bilde av magen min hver uke for at vi skal kunne se at den vokser.. Denne siste uken har den vokst skikkelig mye.. Det er denne uka den har vokst mest fra uke til uke gjennom hele svangerskapet, men allikevel hadde jeg bare gått opp 4 gram.. Er ikke det litt rart? =P

Jeg er nybegynner på disse temaene, men det hørtes jo litt merkelig ut ;) Kanksje litt ekstra luft? Vann? Eller kanskje babyen ligger litt skjeivt? Gøy å vokse da :D

Ja, jeg har jo ikke peiling jeg heller.. Men legen bemerket det litt ekstra liksom at vekta sto på stedet hvil.. =P Men hørtes ikke ut som om det var noe å bekymre seg for da.. Vekta mi har vært litt rar gjennom hele svangerskapet egentlig =P Og samtidig har jeg spist lite og beveget meg mye siste uka i.fht resten av svangerskapet.. Satser på at jeg har gått opp mer til neste kontroll =)

at magen er ekstra stor kan være pga stillingen babyen ligger i, luft osv. er ikke ensbetydene med at babyen har lagt på seg kjempe masse :) kanskje du har gått ned litt i fettprosent, mens babyen har gått opp?:)

Back
Topp