magen

Fått sin egen Emily

Gift med forumet

Jeg er helt forelsket i magen min jeg, går å koser på den heeeeele dagen
Virkelig "worth the wait" de seks månedene vi prøvde... virkelig

Fiine magen[:)] og så likte jeg skikkelig godt det beltet ditt!!!![:D]

Fin mage du har[:)] Jeg går også og stryker på min hele tiden, klarer ikke la være[:D]

ORIGINAL: elink

Fin mage du har[:)] Jeg går også og stryker på min hele tiden, klarer ikke la være[:D]

Ikke jeg heller, bare må, gjør det nok en del ubevisst også [:)]
Smitter over på samboeren også tror jeg, for han går å kysser og koser og hele tiden [:)]

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Smitter over på samboeren også tror jeg, for han går å kysser og koser og hele tiden [:)]

Det gjør min også[:D] Tror det begynner å gå opp for noen av mannfolka at det skjer noe nå. Martin smiler bare jeg kommer gående med den harde magen min, og når vi har lagt oss legger han seg med hodet nederst på magen og prøver å lytte og kjenne. Dessverre har han ikke kjent noe ennå, men det tar nok ikke labg tid nå. Har din mann kjent noe ennå?

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Det gjør min også[:D] Tror det begynner å gå opp for noen av mannfolka at det skjer noe nå. Martin smiler bare jeg kommer gående med den harde magen min, og når vi har lagt oss legger han seg med hodet nederst på magen og prøver å lytte og kjenne. Dessverre har han ikke kjent noe ennå, men det tar nok ikke labg tid nå. Har din mann kjent noe ennå?

ntååh, så koselig [:)]
Ja, tror det begynner å gå opp for dem, er ikke så lett,
de kjenner jo ikke alle forandringene på kroppen (heldiggriser)

Nei, ikke kjent noe utenpå ennå. Gleder meg så mye til det, er vel en stund til ennå for meg, er jo bare 17 uker... Koser meg med at jeg kjenner bevegelser hver dag selv i hvertfall.
Men det er klart, det blir enda koseligere når vi begge kan kjenne utenpå [:D]

utrolig flott mage[:D]
begynner å bli litt stolt av min jeg også nå, det er så kjekt å kle den fram[:D]

åååhhhh - ikke noe itvil her nei - rund og kjempe fin

wow så fin mage du har  helt nydelig [:D]

Naah! Så søt mage a! [:)]

kjempesøt mage[:D]

Er helt enig at det var "worth the wait" de 11 mnd vi prøvde[8D]

tusen takk alle søte snupper

toppen er fra H&M, fra mammaklær avdelingen, og beltet er gammelt, kjøpt på glitter tror jeg.

Jeg bare gleder meg til å kle meg i mammaklær resten av våren og sommeren, åh, det blir så stas! [:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

kjempesøt mage[:D]

Er helt enig at det var "worth the wait" de 11 mnd vi prøvde[8D]

Jeg satt å tenkte på det her om dagen, at vi kunne jo ha vært prøvere mye lengre
(og det kunne jo også ha klaffa på første forsøk selvfølgelig), men at jeg uannsett er glad for at det gikk som det gikk, for ellers ville ikke akkurat denne spiren være på vei [:)]

Så det er rart med det, at det alltid ordner seg [:)]

ORIGINAL: *AhjerterK*

Fiine magen[:)] og så likte jeg skikkelig godt det beltet ditt!!!![:D]

Back
Topp