Magen vrir seg!

mamma84

Glad i forumet
Hei.[:)]

Jeg lurte på om fllere som hadde mager som vrir fullstendig på seg når den lille er aktiv???? (er sånn at du ser det utenpå, selv med stramme klær)

Jeg syntes det blir litt slitsomt og noen ganger gjør det nesten vondt. Jeg gruer meg litt til hun blir større og enda sterkere. Men ikke misforstå meg, det er en herlig følelse i tillegg.

Klem fra meg[:)]

Det var fint!!!

[:)]Takk for svar.

Ja, gjett om!! Her ser det ut som en fisk har forvillet seg inn i magen, og spreller på harde livet for å finne veien ut igjen [:D] Kjempeartig, men slitsomt til tider når hun tar helt av, for da går det hardt utover magen min [8D]

Tror det varierer veldig på hvordan hun ligger, men nooen ganger kan jeg liksom bli sprø. Men hvis det går lang tid uten at jeg kjenner noe blir jeg bare bekymret. Skjønner meg ikke på meg selv jeg assa.

Du blir fort bekymret du også ja?? det er du ikke alene om skal du vite:-))

Hehe vet du hva jeg har gjort? jeg har bestile hjertemonitor slik at jeg kan høre fosterlyd, hjerteslag, hikking og sparking:-))
Gleder meg utrolig til å få den:-))

Merkr endel liv, men skulle nesten jeg merket mere enn det jeg gjør...

Blir bekymret for det meste ja....

Hvor er det du kjøpte det og hvor mye koster det?

jeg kom tilfeldigvis over det på mammanett.no:-) Det fungerer ved hjelp av to hodetelefoner som er koblet til en liten monitor, så dette skal bli spennende:-)
Koster 495 kr da men det er jo noe man har lenge vil jeg tro, så jeg invisterte i en slik en:-) Nå håper jeg bare det fungerer:-)) hihi

Hatt et fin svangerskap hittil da??
jeg har termin 17 desember jeg:-))

jeg ville ha sånn da jeg var gravid, men legen min mente det ikke fungerte noe særlig bra. men jeg kjøpte aldri sånn, så jeg vet jo ikke, så får krysse fingrene for at hun ikke har rett da[:)]

hmm, ja da gjenstår det å se:-) men der sto klart og tydelig i kjøpsbetingelsene at hvis man ikke var fornøyd så fikk man pengene tilbake:-) Og fungerer ikke den som forventningene mine så benytter jeg meg av angrefristen:-))

Kjempesøt jente du har forresten:-)
Får jeg spørre hvordan din fødsel var? jeg gruer meg sånn, vet ikke helt hvorfor, men liker å høre fødselshistorier jeg:-)

Får se om jeg kjøper en eller ikke.

Har egentlig hatt et veldig bra svangerskap. Slet med blødninger fra uke 5-9, men det var ikke noe farlig. Hadde bare et rift i livmoren ( høres skummelt ut, men det er ikke det)

Jeg har termin 5 desember så det er ikke så altfor lenge til nå.

Hvordan har ditt svangerskap hvert? Vet du hva du får?

takk for det, bildet er litt gammelt da, der var hun rundt tre-fire mnd, så det er en stund siden, skal få lagt ut nytt.

men da er jo det greit at du får tilbake pengene om den ikke skal leve opp til forventningene.

Denne luringen her snudde seg fra sete til tverrleie i det jeg lå på sykehuset med rier, så det ble keisersnitt her. skulle egentlig ha setefødsel, og hadde bestemt meg på forhånd at jeg ville føde uten smertestillende, men hadde lystgass og det var morsomt:) men så måtte hun taes da med keisersnitt, men jeg fikk være våken da, så det var fint.
Det beste er jo hva som kommer ut av det, så ikke gru deg. og jeg tenker nok at når det nærmer seg, så er du sikkert så lei og utålmodig at du bare gleder deg til det skal skje[:D]

vet du kjønnet på spiren din? er det gutt siden tickeren er blå?[:)]

måtte bare legge til at datteren dim har ett veldig pent navn[:D]

Back
Topp