Magen vokser!!!

Wildberg

Forumet er livet
Hei.
Jeg er 8 uker + 5 dager på vei og de siste 4 dagene har magen virkelig vokst. Trodde ikke det ville syns før i 3-4 mnd...
Flere som opplever det samme?

Mage er veldig indviduelt. Første gang fikk jeg ikke antydning til mage før jeg var 15-16 uker på vei.. Andre gang kom den litt raskere. Nå kjenner jeg livmoren, men har ikke synlig mage. [:)] Noen får mage raskt, noen får sent, de som har født før får ofte mage raskere, de som har fler inni der får ofte kjapt mage.. 

jer er 2 gangs gravid og synes magen er blitt større enn sist..

ORIGINAL: Leandora

jer er 2 gangs gravid og synes magen er blitt større enn sist..

Jeg også. Kjenner livmoren ganske godt også.

Syntes magen har begynt å komme her også faktisk...

Bilder jenter! [:)][:)][:)]

Føler jeg har kjempe svær mage... 4-5 mnd på vei mage... Fikk til og med spm på butikken i sta om jeg var gravid p.g.a. magen[8D]

Jeg merker også at den vokser raskere nå denne gangen.
Kan ikke akkurat si at jeg har mage, men livmora kjenner jeg godt nå.
Venter nr 3[:)]

Hei! Jeg er 8+3 og dette er min første gang. Jeg har tydelig fått litt mage som familie og venner legger merke til. Har gått ned en del pga kvalme, men magen har vokst istedefor :)[;)]

Har også fått mage...enda jeg bare er 8+4. Får ikke på meg arbeidstøyet mitt mer, så jeg har allerede måtte skaffe meg mammabukse...hihi....[8D]

her har magen begynt å vokse virker det som...hvis det ikke er bare luft da[8|]
jeg har født 1 gang før og er nå 6 uker på vei...

Jammen godt det er f lere som må gå til innkjøp av nye bukser:) Er selv 7+3, og får ikke på meg noen av buksene mine bortsett fra joggebukse. Og vil gjerne ha ei finbukse ihvertfall;) Gleder meg til magen vokser mer, og til det kommer bilder av andres mager;)

Lykke til alle sammen:)

ORIGINAL: helenmamma

her har magen begynt å vokse virker det som...hvis det ikke er bare luft da[8|]
jeg har født 1 gang før og er nå 6 uker på vei...

Akkurat samme her..

Har bare masse fett jeg[8D]

Back
Topp