Magen vokser

Å, misunner dere med mage! Her er ingenting. :P
Fin mage du har! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så stor og fin mage du har fått!;)

Åh, så fin mage! :-) her føler jeg at magen er treig med å komme, men så hadde jeg jo litt mage fra før av så det er litt vanskelig å se om det er noe antydning til gravidmage enda.. Men jeg syns magen min stikker mer ut og den har blitt litt rundere så håper jeg at den gravidmagen kommer skikkelig snart! :-) Må faktisk også snart til med mammabukser for mine dongeribukser begynner å stramme i magen når jeg sitter å av og til når jeg går. :-) Er 12+5 i dag :-)

Kjempefin mage :) Artig å se hvor stor forskjell det er fra person t person :) Jeg er 15+3 og har bare en bitteliten kul :)

Åh, så fin mage! :-) her føler jeg at magen er treig med å komme, men så hadde jeg jo litt mage fra før av så det er litt vanskelig å se om det er noe antydning til gravidmage enda.. Men jeg syns magen min stikker mer ut og den har blitt litt rundere så håper jeg at den gravidmagen kommer skikkelig snart! :-) Må faktisk også snart til med mammabukser for mine dongeribukser begynner å stramme i magen når jeg sitter å av og til når jeg går. :-) Er 12+5 i dag :-)

Samme her :) man ser bare på meg at jeg har gravid mage når jeg har singlet på :) men har bestilt mammaklær og devoll istad :) kjempefine :)

Så fin mage! Gledet meg til det begynder å synes her også, er såvidt jeg ser det selv og er 14+4 idag :P

Fiiine mager! :-)

Tør ikke legge ut her, for jeg sprekker jo snart.
Er så stor og oppblåst nå.
Lurer nesten på om det er mye fostervann, bare masse luft og fett, eller noe annet.... :rolleyes:
Var ikke så stor sist....

Fiiine mager! :-)

Tør ikke legge ut her, for jeg sprekker jo snart.
Er så stor og oppblåst nå.
Lurer nesten på om det er mye fostervann, bare masse luft og fett, eller noe annet.... :rolleyes:
Var ikke så stor sist....
Åååå nå vil jeg jo se!!

Back
Topp