Magen vokser...

*Josefine

Forelsket i forumet
Nærmer seg termin...minker iallefall på ukene.
Vi går en spennende tid i møte :)

Hvordan er formen deres?
Mange som er fullt sm?
 
Drar seg til nå, ja! I dag er det en måned igjen til 12.12.2012 - en fin dag å ha termin på:) (er 36+0 i dag).
Kan ikke si jeg har hatt det mest utfordrende svangerskapet, akkurat, så det er først nå jeg har begynt å ta det innover meg at d-dagen nærmer seg.

Formen er generelt sett god! Har sluppet billig unna disse månedene! Klart, det er en del ting som er litt tyngre enn før, men det går så gradvis at det for min del ikke har vært noe stort problem. Tenker på sånt som å gå i trapper, komme seg opp av sofaen om kvelden, knyte skolisser osv.:) Er også litt vanskelig å sove godt, synes jeg. Noen vondter gjør at det å snu seg kan være litt kjelkete på nattestid, pluss at jeg må på do:-/
Har fått litt småvondt i lysken, gitt, og i underlivet føles det nesten som jeg alt har vært gjennom en fødsel. Tror smultbolla ligger langt nede nå, da. Skal på kontroll i morgen, og da hadde det vært kjekt å få vite det:)

Jeg jobber 70% pga søvnproblemer og korsryggsmerter jeg får av å sitte mye stille på jobben. Funker fint, det! Men må ærlig innrømme at jeg GLEDER meg til permisjon om en uke!! Siden jeg i tillegg skal slutte der når jeg går ut, er det ekstra vanskelig å være fokusert. Men det skal nok gå bra!

Nuh, ble litt syting og klaging herfra, men synes det er lov nå som det går mot slutten av en lang vår, sommer og høst som gravid:))
 
Samme her i grunn, formen generelt god og jammen termin 12.12.12 her også ;o)
Skal ikke klage, går 2-3 timer på skauen hver dag, men har begynt å merke denne uka her at høna henger litt lengre ned etter mye ståing og ryggen og beina har godt av sofan etterpå å forsåvidt resten av kvelden.. Begynner å føle seg mere trøtt å sliten å vil slappe av men ingen store vondter og absolutt ikke lei av å gå gravid enda.. Nyter tiden!

Er 100% sykemld her pga risikojobb... Ellers har jeg akkurat hatt første behandling på modningsakupentur.. Vet ikke helt om jeg skal tro på det - men skader ikke å prøve ;o) Har ikke hatt noe kynnere eller liknanes mens i går kveld etter nålene fikk jeg faktisk sammentrekninger jeg ikke hadde hatt før og stikkinger/lynnedslag i lyske-rygg-underliv i dag på tur så det har kanskje hatt sin hensikt å har startet å modne litt...
 
Vært heldige med kul termindato, da!!:-D Gjett om jeg har fått høre mer enn en gang at "de færreste føder på termindatoen, da...". Men jeg skal jaggu gjøre det jeg kan for at det skal skje den dagen!!
 
Vært heldige med kul termindato, da!!:-D Gjett om jeg har fått høre mer enn en gang at "de færreste føder på termindatoen, da...". Men jeg skal jaggu gjøre det jeg kan for at det skal skje den dagen!!

HEHE.. Da er vi to... Da blir det Avis-oppslag tenker jeg.. Jeg får likesågodt ta kl 12.12 også da ;o) Hvor i landet skal du stå i avisa da? tihi
 
Ah, riksdekkende hadde vært passende, synes jeg! Om det skulle ligge an til fødsel 12.12 pakker jeg i alle fall sminken i baggen slik at jeg er klar for storinnrykk av pressefolk:) VG dekker vel sånt. Men det blir vel primært en sak for Ullevåls internavis, hvis man skal stikke fingeren i jorda...Hva med deg?
 
Her er formen stort sett bra. Er vel med meg som med de fleste andre at ting begynner å bli litt tungt, sover litt dårlig, blir sliten av ingenting og har en del vondter her og der.

I det siste har jeg begynt å bli kvalm fra tid til annen og ha litt løs mage (beklager detaljene :p ) og har også hatt veldig mye kynnere.

Jeg gikk ut i full sm for ca 1 mnd siden pga bekkenløsning som gikk dårlig overens med en veldig fysisk jobb med mye tunge løft og siden jeg har alle disse fantastiske kynnerene mine he he.

Men i morgen er det bare 40 dager til termin og jeg gleder meg noe helt utrolig til å endelig få lillegutt i armene minne :)
 
Drar seg til nå :) termin 12.12.12 :) Men dette har vært et utfordrende svangerskap. Det meste av plager har meldt seg. Er så sliten at jeg vil bare sove,men det går jo ikke med en toåring løpende rundt. Har masse hjelp av tenåringen i huset men hun skal jo ha et liv hun også. Nå sitter jeg her med en potta tett nese og er stemmeløs:( det er den minste plagen da men jeg kunne klart meg uten dette nå. Å fy dette ble et surveinnlegg det . ELLERS ER ALT BRA !!!!
 
Ah, riksdekkende hadde vært passende, synes jeg! Om det skulle ligge an til fødsel 12.12 pakker jeg i alle fall sminken i baggen slik at jeg er klar for storinnrykk av pressefolk:) VG dekker vel sånt. Men det blir vel primært en sak for Ullevåls internavis, hvis man skal stikke fingeren i jorda...Hva med deg?

Hehe.. Her får det bli tønsbergblad :eek:)
 
Drar seg til nå :) termin 12.12.12 :) Men dette har vært et utfordrende svangerskap. Det meste av plager har meldt seg. Er så sliten at jeg vil bare sove,men det går jo ikke med en toåring løpende rundt. Har masse hjelp av tenåringen i huset men hun skal jo ha et liv hun også. Nå sitter jeg her med en potta tett nese og er stemmeløs:( det er den minste plagen da men jeg kunne klart meg uten dette nå. Å fy dette ble et surveinnlegg det . ELLERS ER ALT BRA !!!!

12.12. på deg og, ja! Fin-fin dato, det! :)
 
Back
Topp