magen vokser

lykkeliten24

Forelsket i forumet
Vet det er veldig forskjellig fra person til person, men når du går gravid får første gang, når er det mest vanlig og begynne å få mage? Jeg er ikke mer enn 8+2, men føler allerede magen min begynner og bli hard og litt større.. Men det lille nurket der inne er jo ikke mer enn ca 1,3cm stort.. [:)]

Jeg er akkurat 7 uker på vei i dag, og jeg føler at magen min er blitt større. Det kjennes ut som jeg har spist store mengder med mat, men det har jeg ikke. Har spist akkurat like mye som jeg ellers ville ha gjort. Livmoren tar jo litt plass selv om spiren ikke er så stor [;)] Håper at magen min ikke blir større før i uke 12....

Magen begynner ofte å vokse tidlig, men det er snakk om luft [:)] veldig vanlig..
Etterhvert får man mindre luft. Og etter 12 uke begynner livmoren å komme opp over symfysebenet, og den "ekte" gravidmagen begynner å synes mer og mer [:)]

Mulig det bare er luft, men da sitter den luften godt fast inni magen ihvertfall.

Jeg følte det var luft før, men ikke nå lenger. Men det er ingen andre som syns jeg begynner å få mage, ser det bare selv så kan jo bare være noe jeg innbiller meg[;)] men alle som kjenner på magen min sier at den er blitt hard.. [:)] men det er bare kos, gleder meg til den blir stor!

Venter andremann nå men husker også fra første gangen at magen tidlig viste seg.. Da (som nå) er det nok mest luft men det ser jo ikke akkurat bra ut å være "chubby" da.. akkurat i tiden før man forteller. Føler meg skikkelig småfeit akkurat nå. Rundt uke 12 kom mer gravidmage og uke 18 (julaften forrige gang) hadde jeg helt tydelig gravidmage.

Måtte derimot begynne med gravidbukser allerede uke 9-10 sist for jeg er veldig veldig sart under navelen og vanlige bukser gjør rett og slett vondt å bruke (nå er det heldigvis tights og tunike mote så jeg overlever med tights en stund til håper jeg).

Men når man får mage er ekstremt individuelt! Og også hvor stor og hvordan mage man får. Men er jo ganske artig da disse ballongene som kommer frem etterhvert.. hehe.. gleder meg litt til den store magen som rettferdiggjør gravidklær til det fulle- men gruer meg til å ha flekker på alt da maten mystisk nok heller finner veien til genseren enn munnen.. ;) hehe.,..

mage på grunn av babyen kan komme alt fra 15-25 uker virker det som. Før den tid er det mest luft og tarmer som blir presset opp og lager bulken. Og når man er 8 uker på vei er jo fortsatt livmoren bak skambeinet.

med første vokste magen min seint, sån ordentlig gravid mage Hadde jeg ikke før mnd 5. Men er så forskjellig fra person til person.
at magen vokser synlig fra uke 12 er vel mer eller mindre vanlig.

Håper magen kommer fortere denne gangen da :-D

Med min første så hadde jeg aldri sånn stor gravid mage. så blir spennende og se denne gangen om det kommer til og syntes at jeg er gravid føre jeg skal føde[:D]

Jeg føler meg som en hvalross, men når jeg ser meg selv i speilet, så ser jeg jo at det ikke er sant[;)] Bare bittelitt større mage. Mest sansynlig bare jeg selv som legger merke til det.

off, ja.. mest tights og tunika der går i her og.. begynner å bli litt lei av det, så kjøpte meg et par dongribukser med strikk og knytting i livet.. men klarer ikke ha di vanlige buksene mine på meg lenger, ikke det at di ikke passer, men klarer ikke ha noe stramt rundt magen.. [8D] ikke en gang beltet i bilen orker jeg å ha på meg vanlig får jeg føler det blir får stramt på magen at det er ubehagelig.. men håper det blir bedre etterhvert [:)]

I uke 9, føler den vokser og vokser og er svær hehe. Men er nok ingen gravid mage enda.
OPPBLÅST [:'(] en blanding av luft og hyperstimulering .

GLEDER MEG TIL JEG FÅR ORDENLIG GRAVID MAGE !!! [:D][:D]

Back
Topp