Magen veldig hard over navlen

makapooh

Blir kjent med forumet
Jeg er nå gravid i uke 15 og magen min har blitt veldig hard OVER navlen. Det er rett og slett som å ta/klemme på en fotball.
Flere som har det på denne måten?

Jeg er 16+3 i dag. Hele magen min er hard. Ubehagelig å bøye seg for å kle på feks sokker og sko. :hilarious:

Jeg er 16+3 i dag. Hele magen min er hard. Ubehagelig å bøye seg for å kle på feks sokker og sko. :hilarious:

Det er rart at det blir sånn... Livmoren ligger vell lenger ned såpass tidlig. Lurer på om det er veldig mye luft og press på det resterende i magen, hehe.
Kan ikke huske at magen ble så hard i forrige gravididitet

15+1 og hard i magen her også. Har en del luft og er en del oppblåst. Ting blir litt tyngre og ubehagelig med bøy og tøy.

Selv om det ikke er selve livmora, så er det ganske fylt og trangt der inne nå, så da blir det litt hardt :wtf: Tarmene prøver desperat å fortsatt få plass :hilarious: Lille frø og svømmebassenget tar jo den plassen det trenger. Og huden klarer ikke holde følge :p

Det er rart at det blir sånn... Livmoren ligger vell lenger ned såpass tidlig. Lurer på om det er veldig mye luft og press på det resterende i magen, hehe.
Jeg er førstegangs og hadde ikke forventet en slik mage såpass tidlig iallefall :p

Jeg er 2 gangs fødende og kjenner på det samme. Det er nok luft og føler meg veldig oppblåst. Fikk også vite av jordmor på kontroll at morkaka ligger forrn på magen. Det kan kanskje gjøre så det blir litt ømt(?) Kjennes meg som en hval :gen113:dance008

Er sånn her også, og har vært en stund. Er nok der tykktarmen går. Jeg kjenner også livmora lenger nede, men er så oppblåst og har mage som om jeg skulle vært 6 mnd på vei :joyful:

Back
Topp