Magen under Kynnere

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Haha, må bare spørre! Er det fler som opplever dette?

VANLIG:
ImageUploadedByBV Forum1435341616.909440.jpg

KYNNERE:
ImageUploadedByBV Forum1435341632.529178.jpg

Blir den værste bulen når alt strammer seg :p

Ja, eller jeg får veldig kynnere hver gang lillegutt presser ut med rumpa, skulder eller fot, så kanskje har en sammenheng?! ;)

Sånn ser det ut enkelte ganger her også :P virker av og til som at det bare er halve magen som strammer seg! Men det er kanskje bare 5% av kynnerene mine som er sånn :)

Ja, eller jeg får veldig kynnere hver gang lillegutt presser ut med rumpa, skulder eller fot, så kanskje har en sammenheng?! ;)
Sånn ser det ut enkelte ganger her også :P virker av og til som at det bare er halve magen som strammer seg! Men det er kanskje bare 5% av kynnerene mine som er sånn :)

Kynnere er jo sammentrekninger i livmoren, kanskje det har noe å si hvor den ligger ? :D min ligger på framsiden isåfall vet jeg, kanskje ti høyre da, haha :D

Sånn ser min også ut, og 98 % på høyre siden som på bilde ditt :)

rare greier :p!! Her er det alltid høyre og det skjer hver gang :D lett å se når man får Kynnere isåfall haha :D
Min kommer tom fra høyre eggstokk :D Var hos gynekologen før positiv test, og da sa hun at hun så at jeg hadde hatt eggløsning fra høyre eggstokk og at jeg venta mensen snart. Men mensen kom aldri.. ;)

Akkurat sånn ser magen min ut innimellom og. Jeg vet at mini ligger med ryggen ut akkurat der, ifølge både jm og lege, så kan kanskje ha en sammenheng der. Men magen min blir ikke har på venstre side når den er slik?! Den ser bare rar ut og jeg merker ikke noe annet en at den ser rar ut:p

Slik er min hver gang også, alltid på høyre side og veldig stramt... Merkelig! Syntes ihvertfall får man har kynnere.. Og de har jeg ofte..

Akkurat sånn ser magen min ut innimellom og. Jeg vet at mini ligger med ryggen ut akkurat der, ifølge både jm og lege, så kan kanskje ha en sammenheng der. Men magen min blir ikke har på venstre side når den er slik?! Den ser bare rar ut og jeg merker ikke noe annet en at den ser rar ut:p

Sånn er min og, men jeg vet at det er lillebror som ligger der for han har hatt det som plass etter han snudde seg :P

Her ligger han med ryggen på høyre side så kan ikke være derfor :p men tenker kanskje morkaka ligger der, siden det er den som strammer seg ved Kynnere tro :p?

Sånn er min og, men jeg vet at det er lillebror som ligger der for han har hatt det som plass etter han snudde seg :P
Her ligger han med ryggen på høyre side så kan ikke være derfor :p men tenker kanskje morkaka ligger der, siden det er den som strammer seg ved Kynnere tro :p?

Jeg har tenkt her at det er mini som presser seg og snur litt på seg. Hehe
Men hele magen strammer seg innimellom da, og er steinhard uten at jeg egentlig merker det heller.
Men det er vel livmora som strammer seg litt for å trene ved kynnere?:)

Jeg har tenkt her at det er mini som presser seg og snur litt på seg. Hehe
Men hele magen strammer seg innimellom da, og er steinhard uten at jeg egentlig merker det heller.
Men det er vel livmora som strammer seg litt for å trene ved kynnere?:)

Ja når hele magen strammer seg er det vel kynnere mener jeg. Jeg har aldri lagt så mye merke til kynnere, men har merket at magen blir stein har innimellom.

Ja når hele magen strammer seg er det vel kynnere mener jeg. Jeg har aldri lagt så mye merke til kynnere, men har merket at magen blir stein har innimellom.

Er vel bare det jeg merker og. Så jeg må kjenne på magen min for å faktisk få det med meg:p hehe

Det er vel ikke morkaka som strammer seg, siden den ikke er en muskel.. Men kan jo hende at livmora på en måte strammer seg rundt morkaka under kynnere, sånn at man ser formen på den? :P

Det er vel ikke morkaka som strammer seg, siden den ikke er en muskel.. Men kan jo hende at livmora på en måte strammer seg rundt morkaka under kynnere, sånn at man ser formen på den? :P

Ja herregud nå er jeg trøtt :p kan man skylde på ammatåke allerede nå? Haha! Selvføøgelig livmoren, men mulig morkaka kommer mer fram ja, rare greier uansett :D

Magen min er også så skeiv når jeg ligger og tar hodet litt opp slik magen strammer seg.

Min mage buler ofte ut slik som på det nederste bildet når lille beveger seg og presser ut ryggen/rumpa, men har ikke satt det i forbindelse med kynnere;) Men har dyttet ut rumpa si der i maange uker :p

Jaa, det gjør min også :) men dette Kynnere, er som at noen strammer et belte rundt hele magen i 45 sek og da kommer kulen :p puster meg gjennom og når det roer seg igjen forsvinner det, haha :D og det skjer hver eneste gang :p

Back
Topp