Magen tyter ut!

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Ja den ser jo allerede ut som eg er halvveis på vei! :p Sist var eg plaget med oppblåst mage om kvelden, men no er den bare sånn heile dagen. Flott å gå ver jobb i 2 veke og har begrensa me lause gensra med :p Er detta ein typisk ting som skjer når man har vert gjennom svangerskap før? Veit magen kansje kommer tidligare, men eg er jo bare 8+4 idag! :p

Jeg har også mage. Har ikke kommet lenger enn uke 8 i de tre forrige. Når jeg gulper og kaster opp blir jeg noe mindre, for da blir jeg kvitt mye luft.

Ja, her tyter magen...vil helst skjule det til uke 12....9+1 nå....mitt tredje svangerskap, så ikke så lett....

Nei begynner å bli litt vanskelig å skjule det! :p
Her er formen bedre så kaste ikkje opp, men ein del luft i magen er det. Problemet er at det ikkje er så lett å få det ut :p

Sliter allerede med å få igjen dongeribuksene, så her går det i joggebukser hver dag! Jeg er bare 8 uker. Født to stk før men dette er tredje graviditeten siden oktober

jeg har gått over til mamma bukser :p magen er flat på morningen, men blir mer og mer oppblåst utover dagen, så jeg går fra (ikke) gravid, til (høy) gravid ilø en dag :hilarious: er 11+ 2

Oppblåst much her også!!! Haha.. Kleint de dagene jeg har på stramme klær, også kommer kvelden og jeg er med folk som ikke veit jeg er gravid. Ungdommer, så tror vel sikkert bare at jeg har blitt litt tykk :) hehh. Raper hele dagen da, det hjelper litt i forhold til å få ut luft :P

Oppblåst much her også!!! Haha.. Kleint de dagene jeg har på stramme klær, også kommer kvelden og jeg er med folk som ikke veit jeg er gravid. Ungdommer, så tror vel sikkert bare at jeg har blitt litt tykk :) hehh. Raper hele dagen da, det hjelper litt i forhold til å få ut luft :p

Jeg raper HELE tiden :D:D Hahaha

Jeg er også sykt oppblåst! Vanskelig å finne klær, ikke lett å føle seg behagelig og skjule magen. Tror jeg kan fise å rape hele dagen, føler meg skikkelig ekkel, haha:p

8 uker i dag etter el og her kan det ikke ses. Min 3 og jeg er normalt bygd :)

Magen pleier å komme raskere etter å ha vært gravid en gang :)

Jeg synes magen min har kommet mye tidligere, men det er koselig da ❤️

Ja den dukkert nok kjappere fram dinne gongen, men ser heller ut som eg har lagt på meg ein haug enn at det er gravidmage :p Gleder meg stort til den vises på rette måten, og eg kan stolt vise den fram :D

Jeg får på meg dongeribuksa, men det er sinnsykt ubehagelig :dead:
Så jeg har knytt fast et hårstrikk i knappehullet, som jeg da drar over og fester rundt selve knappen :) Da er de behagelige å ha på igjen. Må ha en litt lang overdel da (eventuelt en lang singlett under overdelen), ellers ser jo alle sammen at buksa ikke er ordentlig igjen :laughing002
Billigere enn å kjøpe nye mammabukser også, selv om det sikkert blir noen etterhvert da :)

Jeg har også fått mage. :) Er 10+6 på vei. Andre gangs. Er 8 år siden siste jeg var gravid, så trudde ikke magen ville komme fortere andre gangen da. Meeen, der tok jeg feil. :p Vanskelig å skjule det altså. Men har tenkt å si d om ei uke, så må klare å holde meg unna folk til da. ;)

Back
Topp