Selv om magen er sunket, vil det ikke si at fødselen sjer nærmeste dagene... sorry jenter![8|]
Jeg var på kontroll med legen i dag. Mini har lagt med hode ned i over 10 uker, men i dag kunne ikke legen kjenne om han låg i sete eller hodeleie. Blei derfor sendt rett inn på føden for UL (pga av styrtfødsler tidligere). Herren med bart som utførte UL kunne fortelle meg at mini hadde kjørt hode så langt ned i bekkenet som det gikk an, og at det var derfor legen ikke kunne kjenne hvordan han låg. Å da måtte jeg selvfølgeli spørre: så fødselen kan skje når som helst?
Men han svarte at jeg kunne gå slik i 3 uker eller ungen kunne komme om 2 timer, det fantes ikke noen oppskrift. Noen går med 3 cm åpning i flere uker, mens med andre så åpner det seg og ungen kommer ut.
(Magen min ramlet ned for 3 uker siden, jeg har termin 07.08, mini ligger så langt ned som mulig, jeg har hatt sterke kynnere siden uke 7 og maserieer siden uke 12- men likevel kan jeg gå i opptil 3 uker til i følge herren med bart som er sjefen over UL apparatet på fødeavdelingen[;)]) man vet aldri når nurka våres dukker opp[:)]
Langt og rotete,[:-]