Magen synker....

Lehcar

Elsker forumet
Heisann!
Nå har magen min endelig begynt å sige nedover, og det føles lettere å puste.
Følte at magen var helt oppunder haken min til tider.
Ikke kjekt når lille-Lotte ligger å presser på og spenner i ribbena mine...[:D]
Men det at magen synker er jo et godt tegn da!
Har noen av dere jenter merket at deres mage har sunket nedover i det siste???

min mage synker også! Også har jeg fått kommentarer om at magen min har forandret seg og sitter lengre nede[:)]
Synes det er godt å få pustet skikkelig igjen[:D]

Min mage har vært veldig høyt oppe denne gangen, og sett ganske så stor ut fordi
jeg i tillegg er så svai i ryggen.[:D]
Men i dag merket jeg plutselig at magen hadde sunket ganske så langt ned, og det så
ut som om jeg hadde fått mindre mage...
Mannen min kommenterte også i dag at jeg så slankere ut[:D]!

ORIGINAL: Twini

Magen min har vært langt nede hele tiden, så jeg har ike vært så plaget med at noen sparker meg i ribbene. Heldigvis[;)]!

Bare vær glad for at magen din har vært langt nede, det er mer behagelig.
Hadde lav mage hele veien forrige gang, og slapp da å "bli banket opp" av den lille!

magen min sank en del i uke 30.. men den har alltid vært ganske langt nede. antagelig fordi han har ligget med hodet ned siden 26 og ikke goddi å snudd seg.

Magen min har og sunket... Fikk en del kommentarer om det for 3 uker siden alleredde...
Var på kontroll hos jordmor og fikk da bekreftet det jeg trudde,  lille Wilma har festet hodet sitt i bekkenet [:D]
Har fått en del fine spark opp mot ribbeina siste tia... Morsomt det...!

Spennende å se magen forandre seg da. [:)][:)]Sambo sier at magen min også har synket litt, men jeg kan ikke se det selv. Er egentlig litt bekmret for akkurat det, men Nurket har jo enda et par uker på seg til å feste seg.. Håper bare han gjør det. Har lyst på en helt vanlig fødsel uten noe problemer eller ting som må gjøres på en spesiell måte. Men man vet jo aldri, må vel ta det en får.

Ja dere førstegangsfødende er litt heldigere sånn sett... med tanke på at den lille
vanligvis "fester seg" noen uker før terminen. Så da er det litt lettere med tanke på at
den lille kommer ut rette veien. Selv må jeg nok "leve i spenning" omtrent helt fram til
fødselen starter... for det er ikke vanlig at den lille fester seg når man er fleregangsfødende.
I tillegg snur og vrir den lille seg alle veier der inne, og nekter å legge seg nedover for godt.
Litt av ei sta jenter som er i magen ja... hun har dårlig plass, men å snu seg det skal hun uansett
hvor liten plass hun har...[:D] 

Heldiggriser. Er bare så fult helt oppe i magen. Har mer så nok med å konsentrere meg med å puste, når de er som verst. Å de er vel litt tidlig for meg enda å forvente at magen skal synke[:(]
Men gleder meg til det skjer[:D]

Min har ikke sunket, men det er nok litt tidlig for det! Merker at det er tungt å sitte innimellom, for det er så fullt i magen at det er tungt å puste!!

M

Jeg har ikke merket noe til det ennå nei... dessverre er min fremdeles på full fart opp mot ribbena, noe jeg merker godt når jeg sitter (så noen 4-5-6-timers bilturer i de siste ukene har vært litt ubehagelig ja!). Regner med at det går noen uker til før den synker, men jeg skal vel overleve det også - jeg vet i alle fall at mozartkula ligger med hodet ned, og jeg tror jammen h*n driver og fester seg også! [:D]

Jeg skulle ønske den kunne synke snart!! Får snart ikke puste[:@]
I sengen kan jeg bare ligge på siden og når jeg sitter er det bare en kjøkkenstol som fungerer...men det er ikke lenge igjen...iiiiikkk...[:D]

Min mage har ikke sunket enda. Føler nesten at det er like før han sparker meg i puppen. Lurer på om dette betyr at jeg kommer til å gå over tiden? Ser at det er mange av dere som har termin etter meg som har synkende mager. Eller så har jeg bare en giga baby som tar all den plassen han får.

Magen min har vært langt nede hele tiden. men det er visst gøy  å sparke i ribbena allikavel[;)] litt av en unge. hehe. håper ikke det vedvarer når den blir 16-17 år gammal[:D]

Back
Topp