Magen synker?

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
sikkert et teit spm, men er det alle magen synker med? Føler min bare kommer nærmere og nærmere haken :( haha :p klarer ikke huske fra sist om jeg registrerte at den var sunket, men der startet ikke fødselen av seg selv heller.
Hodet ligger godt i bekken og er tilnærmet festet sa jm for en uke siden.

Min har sunket de siste dagene tror jeg. Den synker i takt med at barnet kommer lenger ned sa jm til meg sist gang. Hun sa også det at det er ikke alle mager som synker før vannet eller riene starter og barnet jobber seg nedover da :)

sikkert et teit spm, men er det alle magen synker med? Føler min bare kommer nærmere og nærmere haken :( haha :p klarer ikke huske fra sist om jeg registrerte at den var sunket, men der startet ikke fødselen av seg selv heller.
Hodet ligger godt i bekken og er tilnærmet festet sa jm for en uke siden.

Føler også at magen er på vei opp halsen :p

Uke 40 i morgen og føler ikke magen har sunket noe! Var på kontroll hos legen forrige uke og han sa etter å ha tatt symfysemål at "aha, magen synker", men det tallet han oppga i cm har aldri vært så høyt før, så skjønner ikke hvordan han kunne si det. Hø.

Her har magen vært lav kjempe lenge! Sikkert hele veien! :( så jeg hakke peiling på om hun har kommet lengre ned nå pga fødsel! JM sa i dag at hodet var så og si festet, men kunne rikke det såvidt...

Da håper jeg at magen ikke har sunket ikke har noe å si for når fødselen starter! Har sååå lyst at det skal skje av seg selv denne gangen.

Alle rundt meg kommentere at magen min blir lavere og lavere.. jeg merker ikke det selv,og mannen ser det heller ikke :p Babyen min ligger så langt ned som bare mulig tror jeg!

Magen er lavere, men jeg kjenner gutten høyere opp også.. Så han vokser hvertfall ;)

Back
Topp