Magen synker!

Heidi_88

Elsker forumet
Den hadde allerede begynt å synke for tre uker siden, men ser veldig godt forskjell på bildene.. 35+4 i dag [:)]
Jammen ikke lenge igjen nå! [:D] Gleder meg mer og mer til fødsel. Er så spent!

Tusen takk [:D] Veeeldig stor i forhold til de fleste andre(!), men elsker å titte på magen. [8D] Veldig spesielt å se hvordan magen forandrer seg uke etter uke!

Kjempefin mage og kul tattovering[:)]
Magen din er mye større enn min ja[:)]

ORIGINAL: Heidi_88

Tusen takk [:D] Veeeldig stor i forhold til de fleste andre(!), men elsker å titte på magen. [8D] Veldig spesielt å se hvordan magen forandrer seg uke etter uke!

Min er minst like stor,syntes du er flott jeg...vakker mage[:D]

Takk for det, janpanmarsipan [:D] Mange her inne som man nesten ikke kan se magen på engang, og min er så diger at folk tror jeg skal føde med en gang de ser meg [8D] Forskjell på folk.. Hehe..

Godt det ikke bare er meg da, Thorgers. Hihi.. Tusen takk![:D]

Hei kjære sladrevenn :)

Så flott mage du har!!!!
Trøst deg med det, du er ikke alene om stor mage :)
Min har også sunket noe sinnsykt de siste dagene... Men håper guttene holder seg inni noen uker til..

Takk for det, janpanmarsipan [:D] Mange her inne som man nesten ikke kan se magen på engang, og min er så diger at folk tror jeg skal føde med en gang de ser meg [8D] Forskjell på folk.. Hehe..

Godt det ikke bare er meg da, Thorgers. Hihi.. Tusen takk![:D]

Godt det er flere av oss! [;)] [:D] Fin mage! Her har den også sunket [:D]

Jeg er faktisk like langt på vei, og er like stor også... ja merker stooor forskjell fra uke til uke, er snodig det der..

ORIGINAL: Oddbtwins

Hei kjære sladrevenn :)

Så flott mage du har!!!!
Trøst deg med det, du er ikke alene om stor mage :)
Min har også sunket noe sinnsykt de siste dagene... Men håper guttene holder seg inni noen uker til..

Tusen takk! [:D]
Skal bli godt når magen forsvinner og jenta vår har kommet! Kjenner jeg er VELDIG utålmodig nå! [8D]
Men så er det bare litt over 4 uker til termin. Nå går tiden bare fortere og fortere [:D]
Ja, er vel best at de holder seg inne så lenge som mulig. Vokse seg store og sterke. Ekstra spennende tid framover nå da! [:)]

Takk, Murreliten! Ja, begynner å bli veldig spennende nå!
Må gjerne legge inn bilder her dere andre også.. Kjempemoro å se! [:D]

Back
Topp