Magen synker:p

Muffe:)

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Magen synker mer og mer!!Helt merkelig å se!Noen andre som ser magen skli ned?34+4 i dag:) Det er litt morro å se,men veldig rart også!Og vondt..:p presser godt i bekkenet nå,det har løsna så begynner å bli alvorlig vanskelig å røre på seg. Lange netter!Det er både spennende og vondt med forandringene,og gleder meg veldig til lillegutt kommer!:) Veldig klar,men han må vente noen uker til:D

Føler den! Jeg har hatt masse nedpress, og kjempe smerter i bekkenet de to siste ukene. Er akkurat 32 uker idag. Gru-gleder meg.

Mamma kommenterte her en dag at hun syns magen min hadde sunket litt. Føler jeg kan kjenne det, hadde virkelig vondt i hele går.. :) 32+1 :)

Artig å se forandring da! Vet ikke helt hvordan det er med magen min. Føler den er en medisinball for tiden :p

Her har magen vært langt nede hele veien og hun har hele tiden ligget dypt:)

Min har sunket nå merker jeg :)

Sunket her å, så pass mye at andre åsså legger merke til det :-) kjenner godt med modning og nedpress for tiden 33+6

Ikke sunket ordentlig her enda, men den har vært ganske lav denne gangen i forhold til første gang :) Sist sank den skikkelig ca 3 uker før hun kom.

Min har alltid vært langt nede, men nå er den enda lengre nede.. Var hos jordmor i går og hun ble sjokket over hvor langt nede i bekkene prinsen låg til å bare være i 34+2. :) Jeg krysser fingre å tær for at det skjer noe snart, har vondt overalt. Hatt nedpress og vonde kynnere 3 dager på rad nå..

Magen har sunket godt ned her og. Kjenne lillepia hviler på bekkenet. Er vondere å være i bevegelse nå ja.. Ligger i hodeleie, er 34+1 i dag:)

Ikke sunket ordentlig her enda, men den har vært ganske lav denne gangen i forhold til første gang :) Sist sank den skikkelig ca 3 uker før hun kom.

... Og plutselig idag sank den skikkelig! Merket det først da jeg så meg i speilet ikveld. Dunk, der sank den..

Nå har min også sunket, helt plutselig over natta! Har hatt mye kynnere i går og i natt, det har kanskje en sammenheng? Er akkurat 33 uker i dag :)

Back
Topp