Magen synes nok, ja

lattermild

Forelsket i forumet
I dag ble jeg for første gang spurt om jeg ville sitte - ei dame lurte på om jeg ville ha plassen hennes på benken på bussholdeplassen...

Litt koselig også da, selv om jeg ikke føler meg såååå stor og tung ennå (jeg sa ellers takk, det går bra [;)] ).

Det er koselig det da!! [:D]

hehe..ingen som har kommentert noe på meg..når jeg forteller at jeg er 17 uker på vei, blir alle kjempeoverrasket[;)] Magen blir vel stor nok til slutt, så jeg skal vel ikke klage, men jeg blir jo rett bekymra når jeg merker så lite[&:] Blir UL til uka nå, så det skal bli bra

same med meg,syns eg er lita for å vere komt så langt..men av erfaring..MAGEN KJEM[:D]

Jeg har mage jeg, men det er fortsatt bare flesk.. Men folk stryker på magen min de, og det er jo koselig.. Merker ikke mye til liv jeg da, men har vel noen uker igjen til jeg bør kjenne det...

merker at magen begynner å bli magnet ja, folk jeg aldri hadde trodd skulle bry seg kommer bort å kladder[:D] bare det ikke blir for mye, syns det er litt uvant ennå

Jeg hadde jo også litt mage fra før, da - kan nok ikke skylde alt volumet på sneipen, desverre... Men det har blitt noen cm til og så prøver jeg vel ikke å skule magen nå - som jeg jo ville gjort hvis det BARE var fett [8|]

Ja magen er kommet for å bli en stund nå[;)]. Var å kjøpte meg nye mammaklær på torsdag. Jeg endte opp med to topper, en dongeribukse og en sort. Så fikk jeg i posten et dongeriskjørt, som kommer til å bli høstens favorittplagg. Bestilte det hos nanima.no. Tror jeg kommer til å bestille mer derfra. De har butikk i Bergen foresten for de som bor der[;)].

magen min kom i uke 7 og etter det har den bare vlitt STOR. Er mangen som lurer på om jeg skal ha tvillinger, men ul sier bare en... synest det er koselig med mage jeg[:D]

Back
Topp