Magen sunket....

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Pliiiiis si dette er tegn på nær fødsel o_O Bekkenet har (trodde ikke det var mulig) blitt ENDA vondere.. Murringene er ekstreme, det stikker of strekker... KLIKKER snart!!!!
d4a79825207d6536e66b09072a805402
 
Japp, sånn går eg også om dagen.. Magen har synke og murringer til tusen.. Absolutt eit modnings tegn, men når fødselen skjer... Kan fortsatt gå ei stund.. Sukk
 
Kan være en god stund enda :/
Magen har detti litt her også, men fremdeles kulerund!
 
Det var litt forskjell! Men aner ikke om det har noe å si! :/ Synd at bekkenet krangler enda mer... Men det er vel ikke så rart.. :)
 
Spennende! Satser på det er et tegn på at lille gjør seg klar :)
 
Fikk litt dårlig selvfølelse ang mitt eget undertøy for tiden når jeg så hva du har på deg! :p Lykke til!
Hahahaha, ja det forstår jeg jo.. Verdens eldste, mest slitte pysjbukse EVER (som jeg må ha på pga friksjon og bekken osv), og en BH som er på sånn ca 1,5 time til sammen hver dag, og bare når jeg MÅ :p Thihi
 
Kan være en god stund enda :/
Magen har detti litt her også, men fremdeles kulerund!
Vet, er nok flere uker igjen... Bare fikk litt sjokk da jeg så magen i går :p Haha. .. Man tviholder jo på alle tegnene :p
 
Oi, det var tydelig. Har aldri sett på meg selv at magen har sunket.
Lykke til, å håper du slipper å gå så veldig mye lengre.
 
Så fin du er! Veldig fresh! Mine bher er ikke så pene, for å si det sånn. :p
Veldig tydelig at den har sunket ja. Men er nok ikke mer tegn enn at nå nærmer det seg. Og det vet du jo fra før. :p
Satser på du slipper å vente så lenge! Kom luna før tiden?
 
Tydelig at magen har forandret seg ja :D Spennende! :)
 
Så fin du er! Veldig fresh! Mine bher er ikke så pene, for å si det sånn. :p
Veldig tydelig at den har sunket ja. Men er nok ikke mer tegn enn at nå nærmer det seg. Og det vet du jo fra før. :p
Satser på du slipper å vente så lenge! Kom luna før tiden?
Med Luna begynte fødselen på termindagen... Så er forberedt på noen uker til :p
 
Skal sende fødestøvet din vei! :) fiiiint magehus da! Og bh'en! Så fresh a! Jeg bør handle :rolleyes: jeg har en bh nå jeg :p fnis.
 
Når skal vi møtes på Kalnes?! ;) Har avtalt med jordmora mi at det må bli neste helg siden hun har vakt da :D
 
Når skal vi møtes på Kalnes?! ;) Har avtalt med jordmora mi at det må bli neste helg siden hun har vakt da :D
Det er helt innafor det asså!!!! :D :D
 
Lenge siden magen sank i gulvet her, men han holder seg fast inni der enda... Men snart,snaaaaart....
 
Back
Topp