Magen sunket seg?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Var innom laben i dag for å levere urinprøve. Dama der ble overraska over at jeg nesten har en måned igjen pga at hun mente magen var så lav. Fikk i tillegg beskjed i går om at lille har festa seg.

Betyr dette noe som helst? Kan det bety at hun er klar, eller kan man gå helt ut tida til tross for dette?

Sikkert umulig å svare på med mindre man er synsk, men kanskje noen har samme erfaring fra tidligere? :)

At babyen fester seg har ikke noe å si ift når man føder, men det er positiv i den forstand at babyen ligger riktig vei :D og st det er liten sjanse for at babyen snur seg igjen. Så det er bra.

Magen vil synke når babyen legger seg ned i bekkenet, så det høres veldig sannsynlig ut at magen har sunket ja :) !

At babyen fester seg har ikke noe å si ift når man føder, men det er positiv i den forstand at babyen ligger riktig vei :D og st det er liten sjanse for at babyen snur seg igjen. Så det er bra.

Magen vil synke når babyen legger seg ned i bekkenet, så det høres veldig sannsynlig ut at magen har sunket ja :) !

Aaaah :) da gir det mer mening! Takk :)

Det har nok ikke noe å si egentlig, men sist sank magen min uke 35, og da fikk jeg kommentaren: "Nå føder du om 3 uker!" - og det gjorde jeg faktisk :P Snuppa kom uke 38. Nå har magen vært sunket en stund allerede (35+5 idag), men tror likevel ikke han kommer så tidlig. Altså tror ikke det har noen sammenheng.

Back
Topp