Magen sunket ned!

LHH

Forelsket i forumet
Da jeg så meg i speilet i dag tidlig var magen min sunket ned!
Det er lettere og puste osv, merker godt at det er mer plass øverst i magen.
Er 4 gangs fødende og forventer ikke at han skal feste seg.
Men har fått alle før termin, sistemann kom over 3 uker før.
Tror dere dette er noe tegn på at han kan komme for tidlig ??

Kanskje hodet har festet seg:D digg å få puste!! Nyt det! Her er det fortsatt kols XD

Spennende! Min sank for noen uker siden (34+5idag). Men tør ikke håpe på tidlig! Sist kom han seks dager over. Men mener kanskje magen sank senere da!

Så det er mulig at hodet fester seg når man har født før og ikke det har festet seg...

Min har også sunket, er vel en uke, halvannen siden, tenker jeg. Har ikke kommet noen ut enda iallfall :p

Her sank min når jeg passerte uke 30. Er 31+5 idag og merker at han ligger kjempe lavt og presser. Ble litt bekymret når jeg merket det for var så tidlig, men heldigvis ikke skjedd noe enda, og ikke noe tegn til det heller. Er forresten første gangs.

Ja jeg har ikke opplevd det med de andre, nå er det lettere og puste, bøye seg osv... Å jeg har ikke merket noe til bekkenet heller i dag :)

Føler min også har sunket litt. Var hos jordmor i dag 33+4 og hun sa at vesla ligger godt nede i bekkenet :) Håper de holder seg inne iallefall til uke 37 :) Jeg har hjemme eksamen to uker før termin, så håper hun ikke kommer så veldig mye før :P

La merke til at min også hadde sunket i dag, kan ikke si jeg la merke til det med de andre, men da var jeg større... Er 33+2 i dag.

Har sikkert festa seg :) alle mine tre har festa seg til tross for at det ikke er helt vanlig på flergangs. Mini ligger godt nedi bekkenet nå, så regner med han også fester seg :)

• Liker
Reactions: LHH
Magen min og har sunket seg ner :) set det lett på klerne og det er lettere å puste :) har selv fått før termin med førstemann:) so blir spennande å sjå ka tid hu melder sin ankomst då hun har logge lenge med hode ner .

Min sank for en ukes tid siden (33+3 i dag). Endelig holder bh'n seg på plass og jeg får puste!:P men har også fått bekreftet at hodet er festet og at hun ligger langt nede. Så blir spennende å se hvor lenge hun blir der inne. Ifølge legen er det jo bra da vi vertfall er sikre på at hun kommer riktig vei :)

Back
Topp