Fargeklatten
Gift med forumet
Skulle visst ikke sagt at jeg ikke har det på dagtid, for har hatt flere siden jeg dro hjem halv ett :/ liker det ikke jeg
Er det heelt ufarlig?
Er det heelt ufarlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, jeg har hatt det på natta et par ganger og 1 gang når jeg våkna en dag. Så har jeg det utover dagen av og til, murringene er der oftere hos meg syns jeg. Vet ikke om det er ufarlig eller ikke:/ jeg kommer til å ringe føden i kveld og håper de tar meg inn så de får sjekket det og jeg får vite litt mer rundt det og evnt hva jeg må gjøre. Har sånne 'stikk' i beinet der nede liksomSkulle visst ikke sagt at jeg ikke har det på dagtid, for har hatt flere siden jeg dro hjem halv ett :/ liker det ikke jeg![]()
Er det heelt ufarlig?
Sendte sms til jm, og hun ville at jeg skulle til urinprøve for å sjekke uvi i tilfelle det kom av den. Ingen utslag. Fikk beskjed om å slappe helt av i helga og la mannen varte meg oppHmm, jeg har hatt det på natta et par ganger og 1 gang når jeg våkna en dag. Så har jeg det utover dagen av og til, murringene er der oftere hos meg syns jeg. Vet ikke om det er ufarlig eller ikke:/ jeg kommer til å ringe føden i kveld og håper de tar meg inn så de får sjekket det og jeg får vite litt mer rundt det og evnt hva jeg må gjøre. Har sånne 'stikk' i beinet der nede liksomvet ikke hva det er og om det har noe med dette å gjøre
![]()
Har du ringt jordmor og forhørt deg hva de sier? :/
Venter en liten prins 9 November <3
Mitt har vært stabilt hele tiden, men er igjennom hele dagen. Ja ringer senere og hører for sikkerhets skyldSendte sms til jm, og hun ville at jeg skulle til urinprøve for å sjekke uvi i tilfelle det kom av den. Ingen utslag. Fikk beskjed om å slappe helt av i helga og la mannen varte meg oppvar det kynnere ville det roe seg når jeg slapper av, var det rier ville det trappes opp uansett hva jeg gjorde. Blir jeg usikker skulle jeg ringe jm igjen og de sender meg til sykehuset. Men hun var ganske sikker på at det kun er kynnere pga masse stress på jobben min. Er øitt roligere nå
![]()
Lurt å ringe føden om du blir veldig usikker ja, håper det roer seg til begge![]()
Ble det så du ringte føden? Hva sa de?Mitt har vært stabilt hele tiden, men er igjennom hele dagen. Ja ringer senere og hører for sikkerhets skyld![]()
Var inne til føden i dag, Hun sa det var kynnere, og at alt stod bra til med lille, han lå med hodet ned og hjertet slo og han var veldig aktiv<3Ble det så du ringte føden? Hva sa de?![]()
Har du det mange ganger om dagen/natta?Min blir også harder 20 uker i dag og har hatt det i flere uker
Samboer ser det veldig godt når den strammer seg
er plagsomt og ubehagelig å det kommer ofte når jeg reiser meg for raskt
![]()
Godt å høre at det bare var kynnere og at alt står bra tilVar inne til føden i dag, Hun sa det var kynnere, og at alt stod bra til med lille, han lå med hodet ned og hjertet slo og han var veldig aktiv<3
hun sa at hvis man skulle spontanabortere så kunne de ikke gjøre noe før man var over 23 uker.. Ble redd når hun sa det, men så sa hun igjen at det var ingenting i veien med meg, bare at jeg måtte ta det med ro
Ja det skjønner jeg du gleder deg masse tilGodt å høre at det bare var kynnere og at alt står bra tilsynd man skal bekymre seg så mye. Har funnet ut atdet er godt å ikke vite alt og heller spørre når det blir aktuelt, så slipper man å bekymre seg for ting som ikke fins
du får ta det med ro, herlig at du fikk se lille igjen <3 gleder meg til oul på tirsdag
![]()
Godt å vite detHar det flere ganger om dagen.. alt fra 2-6 ganger.. Har hatt det i alle svangerskap, det er normalt![]()
Er det tilfeldig når på døgnet man får det?Har det flere ganger om dagen.. alt fra 2-6 ganger.. Har hatt det i alle svangerskap, det er normalt![]()
Ja det skal jegJa det skjønner jeg du gleder deg masse tilhihi!! Du må si ifra hva du får
![]()
Ja er like greit å vente til ting blir aktuellt så spørreman bekymrer seg utrolig mye under svangerskap ass
![]()
Hehe ja santJa det skal jegalt for mye bekymring, og jeg tipper det bare skal være sånn resten av livet som mamma
![]()
Hos meg er det tilfeldigEr det tilfeldig når på døgnet man får det?
Ja, kan nesten ikke vente! Eier ikke tålmodighetHehe ja santmen gleder meg så enormt til han kommer trygt ut i armene mine
<3 gleder meg veldig mye til fødselen og pakking av fødebagg <3
hihi
Kommer og går her oghar ikke lagt merke til noe mønster, annet enn om jeg reiser meg fortKanskje større sjangs for at den strammer seg når jeg stresser, men jeg har aldri hatt det når jeg trener f.eks
Det er vel bare tilfeldig tipper jeg
har dere det ofte da? Jeg har ikke på natten enda, men hadde det senere med de 2 andre.. Jo nærmere fødsel, jo mer plaget ble jeg.. Ble dårlig med søvn og jeg husker jeg våknet hver morgen med å være sur, da fødsel ikke var i gang!
hehe
![]()