Magen som forsvant?

Frk.LilleMor

Betatt av forumet
Hmm er det flere som opplever at magen plutselig er blitt borte?
Er ikke bekymret men våknet i går all magen min var borte :o Vet jo at det er mest luft i begynnelsen men går det virkelig ann at magen bare sier poff borte?

Flere som dette har skjedd med?

Ja, med meg og! Men det er nok fordi jeg ikke er like oppblåst lenger, og spiser mer normalt.
Tro det eller ei, nå skulle jeg ønske at magen syns slik at jeg kunne vist den frem :)

å guri, eg håpe kvær dag at det skal skje hos meg :) har stooor mage, 10 % baby, 90 % luft. Er 15 uker på vei. Er ekstremt på kveldene, like stor som eg var når eg var 7 mnd på vei med første. Trur eg får ta et bilde no og et når eg e 7 mnd og sammenligne. Livmorbumpen når til navel på mårran, men med en gang eg røyse meg så "velte" magen utover (den er rund og slett, altså). Føle meg så stinn.

Hmm er det flere som opplever at magen plutselig er blitt borte?
Er ikke bekymret men våknet i går all magen min var borte :o Vet jo at det er mest luft i begynnelsen men går det virkelig ann at magen bare sier poff borte?

Flere som dette har skjedd med?
Samme hos meg;) plutselig er det litt bedre plass i gravidbuksa jeg kjøpte!!!

Samme her! Har i utgangspunktet flat mage, så helt borte er den ikke, men den er "borte" i forhold til hvordan den var for bare ei uke siden da jeg så ut som om jeg var 7 mnd på vei. :) Gravidbuksene mine er plutselig veldig romslige... :P

godt å høre det ikke bare er meg ;) Er helt flat til ellers jeg også men har jo en liten kul men ingen ting i forhold til uke 14 for å si det sånn ;) Men det var jo egentlig ganske godt å slippe å føle seg som en oppblåst ballong (så lenge det varer) :P

Magen min har også blitt mindre :P men det kommer seg etterhvert :) <3
har søte mager alle sammen uansett :) <3

Opplever helst at magen er nesten borte på morgenen, og lenger utover dagen så bare vokser å vokser den, ser til tider fødeklar ut

Min mage har blitt borte..er nå innoverhult når jeg ligger på rygg (14+5)
Hadde ul uke 12+3 da var alt ok.

Håpe magen kommer og paranoian gir seg :)

Ja, den forsvant og kom fort tilbake :P

Magen her har ikke dukket opp en milimeter engang her...prøver å tenke at den kommer fort nok uansett, det er bare det at jeg syntes gravidmager er så nydelige og jeg ønsker meg en stooooor kul der.
Jeg føler meg heller ikke gravid lenger da eneste symtomet jeg har nå er tretthet.

Ja, det kan jeg signere! Følte den var mye mer fremtredende før.. Var litt stresset en stund, men den kommer vel tidsnok tilbake tenker jeg :P gleder meg mye til det skjer!

Back
Topp