Magen min

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Blir større og større.... Jeg hadde litt å ta i før jeg ble gravid men nå ser jeg rett og slett tjukk ut... Stor utstående hard mage som er umulig å suge inn.... Sist var den synlig fra uke 8... Ikke bare bare å være gravid for fjerde gang.. Lurer på hvordan jeg skal skjule dette i 5 uker til.... Livmoren er ifølge bv på størrelse med en appelsin men syntes melon er mere passende... :-P ....

Jeg ser helt grusom ut, men vet jo at det ikke er noe baby som gjør den magen slik...er oppnlåste tarmer som er 12 meter lange så ikke rart man kan bli stor i magen... dette er fordi kroppen skal ta opp mest mulig næring fra tarm innholdet siden vi trenger mere næring i denne første tiden...

Så mye luft og mye innhold i tarmene den første tiden... 

Jeg ser helt grusom ut, men vet jo at det ikke er noe baby som gjør den magen slik...er oppnlåste tarmer som er 12 meter lange så ikke rart man kan bli stor i magen... dette er fordi kroppen skal ta opp mest mulig næring fra tarm innholdet siden vi trenger mere næring i denne første tiden...

Så mye luft og mye innhold i tarmene den første tiden... 

Er også oppblåst, og synes det blir værre og værre for hver gang.

Nedturen kommer i uke 14 til 16 og jeg kjenner det begynner å bli babymage, men ingen kan se det for luften forsvinner samtidig.... Må bare leve med det....

Back
Topp