magen min

jas

Forumet er livet
Ok, prøver å legge ut et bilde av magen min jeg nå......
Dette tok jeg på torsdag, da jeg var 13+2 dager..Det er tatt på kvelden, så jeg er litt oppblåst da...men har en liten kul på dagen også [:)]
Det er tatt med telefonen, så det er ikke kjempe bra kvalitet akkurat....[;)]



 
Der var den ja, jas! Du har da mage du da[;)]
 
Se der ja, den begynner å vokse den![:D] Søt liten kul du har, og om ikke mange ukene er den myyyyye større![:D]
 
tusen takk [:D]
Ja, det er sprøtt det der...
For en mnd siden var magen flatere enn jeg nesten noensinne har vært, og nå plutselig har det kommet en kul...
Trodde det kanskje var fett jeg, men så har jeg jo ikke så mye sideflesk ennå, og det er jo et tegn på at dette er babyen sin skyld [;)]

Så fin mage du har fått, pebbles [:D] Begynner å bli stor den også, ikke mange uker siden du ikke hadde mage [:)]
 
Så fin mage,Jas- det er stas når det begynner å bli synlig [:D][:D]
 
fiin mage du har[:D]
plutselig er den kjempestor[;)]
 
så søt en mage da[:D]
 
alle har forskjellige mager,så uansett hvor stor eller liten mage du har på bildet,er det jo normalt!ingen er like[:)]
ORIGINAL: angelina

fin liten mage det der ja!![;)] men hvor er du oppblåst?

hmm. gruer meg til å legge inn bilde her da jeg blir gravid... folk kommer til å tro at jeg er føde-klar da jeg er 3 mnd på veg... er litt stor fra før så....
 
ORIGINAL: Jas


Så fin mage du har fått, pebbles [:D] Begynner å bli stor den også, ikke mange uker siden du ikke hadde mage [:)]

takk takk![:D] Ja magen vokser den, men flere som syntes der er liten med tanke på hvor langt jeg er på vei og at det er to der inne! Syntes den er stor nok jeg da..[;)]
 
ORIGINAL: angelina

fin liten mage det der ja!![;)] men hvor er du oppblåst?



hmm...si det..den kvelden følte jeg meg skikkelig oppblåst, og at magen kom av det...Men i går var magen min helt lik på morgenen før jeg hadde spist...Så kanskje jeg bare følte meg oppblåst.....
 
ORIGINAL: pebbles


takk takk![:D] Ja magen vokser den, men flere som syntes der er liten med tanke på hvor langt jeg er på vei og at det er to der inne! Syntes den er stor nok jeg da..[;)]


Ja, til å være to inni der, så er den vel kanskje ikke så stor..Men den blir nok stor nok tidsnok [:D]
Hvordan er formen om dagen da?Like kvalm som før, eller har det verste gitt seg?
 
Back
Topp