Magen min!

Ho Mor

Forumet er livet
Magen min den har vokstemoticon  Bebisen er jo knøtepilleliten enda, men kroppen kjenner jo igjen det som skjer og livmoren begynner å vokse. Med nr to merket jeg det i uke 10. Men hallo? Jeg er 5+5... Har rett og slett lagt på meg Blir ikke lett å holde det skjult nei.. Velkommen tunika!

Tunikaen verdens beste venn emoticon  Det kan vel ikke være livmoren enda, sikker på at du ikke bare er litt oppblåst? Jeg føler meg nesten høygravid enkelte kvelder og neste morgen nesten flat igjen. Sist måtte jeg investere i gravid bukser  uke 18, men tror vel det blir litt før denne gangen hvis alt er som det skal..

Føler med deg!
Pinna me lagt på meg jeg også!
Fatter ikke hvor de kommer ifra, sist gang la jeg bare på meg 8-9kg håper jeg ikke bli den dundra denne gangen. emoticon

Jeg er bare oppblåst, men har for mange kilo fra før.
Førrige gang begynte jeg å bruke mammabukser i uke 9, bare fordi knappen gjorde så vondt.
Men husk at alle som har født før får magen tidligere enn førstegangfødere!

Da jeg gikk med nr to sa i allefal JM at livmoren begynner å strekke seg tidligere enn med nr en fordi den kjenner igjen det som skjer med kroppen. Er oppblåst også men er ganske sikker på at ting ellers er i endring der inne også. Kommer nok tidligere mage med nr 3 enn 1 ja..

Sykt oppblåst jeg også.. er ikke noe gøy! Føler meg rett og slett blubbete, og har faktisk lagt merke til at de jeg jobber med ser ned på magen min noen ganger. får kjøpe meg noen tunikaer jeg også å gjemme meg i. Dessuten er det ekkelt å gå med de trangeste dongribuksene for de strammer nederst på magen. Kan være det er psykisk da

Samme her.. må ha flere tunikaer..snart

Back
Topp