Magen min!

Jammen du ligger jo, da blir den jo mindre [8D]

Jeg har ikke mage når jeg ligger, men er ganske tydelig når jeg står..

Magene er så forskjellig også, alle bærer barna forskjellig..plutselig over natta så er den der[:D] Fin mage!![:)][:)]

Fin liten mage:) Har du ikke bilde av når du står? Min ser omtrent ut som din når jeg ligger, men når jeg står blir den stooooor

Fin mage du har! :-) Jeg har heller ikke stor mage, og det irriterer litt at alle kommenterer det. Min er ca. som din når jeg ligger, muligens litt mindre. Når jeg står føler jeg på en måte den "forsvinner" og det kan nok ha med å gjøre at jeg hadde litt ekstra der fra før av.. Men plutselig så er magene våre så store at vi ikke ser tærne våre! Og det blir stas! [:D]

Det syns bestadig bedre når man står[:)] Prøv å ta et bilde stående så skal du se at den ser mye større ut[:D]

Hehe ja har jo mer mage når jeg står, men så hadde/har jeg "litt" mage fra før av så jeg føler ikke at det er babymage jeg har hvis dere forstår. Men den kommer jo tidsnok skikkelig, har bare en tendens til å være bekymra for alt mulig [:D]
3 uker til neste kontroll, så jeg regner med symfyse/fundus blir målt da. Blir spennende å se hvor på kurven magen havner!

Back
Topp