magen min altså...

momy

Elsker forumet
jeg har altså fått sånn mage at jeg umulig kommer til å klare å skjule den i tre uker til!!! [&:][:D]   hadde det i det minste vært litt kaldt ute,sånn at jeg kunne gått med hettejakken min eller noe som er litt løst!!?
meeen neida... vi har hatt det skikkelig kaldt og stygt vær her i nord i hele juli,men nå som jeg burde være glad for det flotte været,så blir jeg heller en smule fortvilet for at det vil komme til å avsløre meg 3 uker for tildlig!!!!   [:D] 
 tipper det er endel som ser det ,men ikke tør å si noe eller spørre meg! [:D]   det er helt vilt så stor den er blitt,bare de siste to ukene!! satser på at det stangnerer en gang om ikke så lenge!! [:D] ser ut som jeg er 4 mnd på vei,i forhold til mitt første svangerskap!!!
noen som har noen lure gjem-bort-magen-ideer?? [:D]

*ler*... ikke lett dette her, men morro at magen vokser da [:D]
Her hjemme er det få som vet om det, planen var å holde det hemmelig lenge, men siden jeg har sluttet å røyke, og nektet å smake alkohol i ferien ble det for mangen spm.. hehe... Magen min også har begynt å vokse, men med tunika kan en skjule den litt da..... dem er jo stramme over puppene og løs over magen... Lykke til [;)]

Jeg har også en mage som bare blir større, det er umulig å kunne skylde på at jeg bare "lever godt for tiden" hehe, jeg har ordentlig spiss gravid mage allerede og jeg er bare i uke 9,2... jeg har forsøkt å skjule det men nå har jeg bare innsett at det nytter ikke, og jeg er skal være stolt av at magen vokser, den vokser mye nå så stangnerer det litt men så skyter den nok fart igjen... det er jo begrenset hvor stor man kan blir da! [;)] Jeg synes du skal være stolt av magen din og ikke skjule den... om noen lurer og ikke tør spørre så er det jo deres sak, jeg går å venter på den første som spør jeg, men her er det heller ingen som tør å spørre men spekulasjonene er nok på plass tenker jeg...

min mor spurte min søster om eg var blitt grvid igjen, for eg hadde begynt å få mage, grrr... blir irritert eg, er jo ikkje babyen som gir meg mage... heller tarmer o luft og sont (håper eg, har jo ikkje gådt opp i vekt...) folk merker jo også at det er noko på gang når ein skifter til lausare klesstil da... ikkje lett dette, lykke til[:D]

Ja det synes jeg også.
Er ganske smal egentlig, og har alltid hatt flat mage.
Men nå ser jeg jo litt småtjukk ut. litt oppblåst mage.
Tar heller på meg en litt vid topp og en bukse som ikke strammer så veldig i livet.
Puh, gleder meg til den stoore magen kommer!! [:D]

Har ikke fått så mye mage, men kan skimte en liiiiiten kul helt nederst på magen:) Kjenner at enkelte bukser begynner å stramme litt, spesielt når jeg sitter, så jeg prøver å heise de litt høyere opp. Men det ser jo ikke spesielt vakkert ut.....hehe. Gleder meg til magen blir større og jeg kan fortelle det til alle sammen:)

Nei det er ikkje lett!! I går fikk jeg vite at en kollega hadde spurt sjefen min om jeg var gravid!! Hun kunne spurt meg!![:@] men men e skal ikkje si det før jeg er 3 mnd på vei ( har mistet en før) og er 8 uker på vei nå. Selv stjeler e t- shortene til mannen min for å sjule magen. Gleder meg til å få gravid mage ikkje bare "ser feit ut mage". Lykke til med forkledningen.[;)]

Jeg er god og rund i magen så jeg gleder meg veeeldig til jeg får gravid mage  i stedet for blubbemage!! Men det tar vel lengre tid før det viser også, det er jo ganske kjipt i grunn! Jeg er bare 6+5 så det er nok mange uker før jeg kan skryte på meg en begynnende kul =)

Er det forresten mange med mars-babyer som har en kul på gang?

God søndag =)

ORIGINAL: Monath26

Jeg er god og rund i magen så jeg gleder meg veeeldig til jeg får gravid mage  i stedet for blubbemage!! Men det tar vel lengre tid før det viser også, det er jo ganske kjipt i grunn! Jeg er bare 6+5 så det er nok mange uker før jeg kan skryte på meg en begynnende kul =)

Er det forresten mange med mars-babyer som har en kul på gang?

God søndag =)

Ingen kul her ennå dessverre! Kikker etter den hele tiden!

Hei! Er veldig fornøyd med at magen ikke har forandret seg ennå. Følte meg veldig oppblåst i forrige svangerskap, la på meg over 20 kg til slutt, og det meste satt godt fast etterpå. Har nå gått over til lavkarbokosthold og kvittet meg med de ekstra kiloene. Merker dessuten at jeg med dette unngår oppblåstheten, både til vanlig og nå når jeg er gravid. Når jeg innimellom skeier ut en dag og spiser f. eks. pasta, potetstappe el.l. blir magen plutselig kjempestor i løpet av dagen.

Back
Topp