magen med nr 2

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
I morgen er jeg 23 uker på vei, med nr 2, og en gutt denne gang, jente sist.

ting ligger jo tilrette for at magen skal bli større nå, men nå sitter jeg her da, og ser ikke ut som jeg er gravid engang, kan bruke samme buksene som før, og veier mindre enn da jeg ble gravid.

Jeg er kun 161 høy, og egentlig kort i overkroppen, så hvor mini gjemmer seg det forstår jeg ikke :p

Kjenner masse liv, og ser det utenpå magen, så er ikke redd for at ikke alt er bra.

Noen andre som har mindre mage med nr 2?:)

Magen min har stoppa opp de siste ukene. Starta tidlig denne gangen å vokse. Men ser på bilder fra sist nå å jeg er like stor nå som det jeg var i uke 26 sist å nå er jeg bare 19+4:p

Magen min har stoppa opp de siste ukene. Starta tidlig denne gangen å vokse. Men ser på bilder fra sist nå å jeg er like stor nå som det jeg var i uke 26 sist å nå er jeg bare 19+4:p

Magen min har ikke begynt enda :p Men den kommer sikkert, med første var jeg gigantisk på slutten :p

Min er også mindre nå med lillebror enn med storesøster :p trodde magen ville vært større med nr2 og med gutt :p

Ser ut som jeg er 10 uker lengere på vei:rolleyes:

Jeg har svær mage allerede! Og jeg er 23+3. Mange har tror sikkert at jeg har termin om ei uke! Vi bærer disse barna forskjellig!! ;)

Foreløbig er jeg mye mindre nå enn med første, samme kjønn nå som sist. Håper på gravidmage snart :-)

Back
Topp