Magen lever

Christel

Forelsket i forumet
Det er så mye liv i prinsessen vår at når jeg legger meg om kvelden, setter meg godt opp i sengen, ser jeg magen bevege seg til de grader. Hun er kjempeaktiv, sparker og turner inni der. Er helt fantastisk!!!

ORIGINAL: Lillekaisa 30.07.07

Heldiggrisen!!!!!! så kjekt da!!!!! snuppa mi bare beveger seg masse, men kan ikke se det enda...kan kjenne litt utenpå nå!!!![;)]

Bare vent! Jeg syntes det tok veldig lang tid før jeg kjente noe i det hele tatt, men når det først begynte har jo det tatt helt av [:D] 

Prøvde dere det med hodet mot magen forresten? Kjente han noe da?

ÅÅHHH sant d er kjekt?!!?[:D]
Samme me meg!!Våkner av og til om natta og merker d sparker i hytt og pine![8D] må bare le høgt uansett hvor trøtt jeg er!!

Hehe.
pappa skulle lytte på magen i dag. Fikk 2 spark i øret[:D].

I går da vi la oss, la jeg meg tett intil å holdte rundt samboeren min, da måtte han le litt, for ungen lå å sparka han i rumpa [:D][:D][:D]

hehe, aller første gang sambo kjente spark var etter vi hadde lagt oss og vår lille prinsesse sparka han på rumpa.[:D] Det er noen uker siden nå. Jeg kjente liv veldig tidlig i svangerskapet, og har den siste måneden sett det på magen. Arti å se når den spretter hit og dit[:D] Sambo la øret på magen i går kveld, og da fikk han et spark på øra. [:D] Synes det er så gøy når også sambo kan kjenne og se at det rører seg. Jeg tror faktisk prinsessa vår blir fotballspiller[:D]

magen beveger seg i alle rettninger når h*n er i slaget......[:D] å noen gang med skikkelig kraftig e spark....
er artig å se på.....
den lille klarte å vekke både meg å sambo her for 2.ukers tid siden.. jeg lå bak å holdt rundt han, vi var begge sovnet.. så vet jeg ikke om h*n syntes at den fikk for lite plass, så den sparker skikkelig til å rett i korsryggen til sambo... [:D] vi skvatt opp begge to.. det var å første gang sambo kjennte liv..

Hei!
Ja er det ikke gøy[:D]. Jeg har en skikkelig sparkepike der inne.Helt gæren til tider, særlig når jeg sitter i møter å skal være særiøs..[&:]
hilsen mammaijuli

Ja, min prinsesse sparker også mye for tida, men det er fortsatt bare jeg som kjenner det. Mannen min har prøvd å legge øret inntil, men han har ikke kjent noe ennå.....men det kommer vel snart!! Jeg sitter med et stort smil om munnen når hun holder på inni her....

Back
Topp