Frøkna17 Glad i forumet Snøkrystallene2021❄️ 29 Jan 2013 #1 Jeg tror kulen på magen har kommet for å bli, den kom plutselig! Veldig rart Noen flere som har fått?
Jeg tror kulen på magen har kommet for å bli, den kom plutselig! Veldig rart Noen flere som har fått?
Emiliee^^ Glad i forumet Juli13-jentene 29 Jan 2013 #4 Grattis med fine magen Her lar den vente på seg en stund til tror jeg, er 15 uker på torsdag så er kanskje litt tidlig... tjukk på kveldene da
Grattis med fine magen Her lar den vente på seg en stund til tror jeg, er 15 uker på torsdag så er kanskje litt tidlig... tjukk på kveldene da
Lotus4_2 Gift med forumet Juli13-jentene 29 Jan 2013 #5 Får ikke sett noe bilde Redigert: gikk inn via nettleser og ikke app. Fine magehuset Magen har absolutt meld sin ankomst her
Får ikke sett noe bilde Redigert: gikk inn via nettleser og ikke app. Fine magehuset Magen har absolutt meld sin ankomst her
Frøkna17 Glad i forumet Snøkrystallene2021❄️ 29 Jan 2013 #6 Takk dere,flere med fine magehus her å Gleder meg til den blir litt mer rund da, føler babyen ligger så langt nede Men, syns magen fortsatt er liten til å være 18 uker, i forhold til hva jeg har sett før og siden det er 2 barnet. Det gjør absolutt ingen ting da
Takk dere,flere med fine magehus her å Gleder meg til den blir litt mer rund da, føler babyen ligger så langt nede Men, syns magen fortsatt er liten til å være 18 uker, i forhold til hva jeg har sett før og siden det er 2 barnet. Det gjør absolutt ingen ting da
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 30 Jan 2013 #7 Kjempefin mage Her har magen kommet for fullt den siste uka. Jeg skal se om jeg får tatt et nytt bilde i morgen.
Kjempefin mage Her har magen kommet for fullt den siste uka. Jeg skal se om jeg får tatt et nytt bilde i morgen.
Alvi Flørter med forumet Juli13-jentene 30 Jan 2013 #8 Jeg synes også magen kom plutselig! Hatt litt babymage, men plutselig en dag jeg stod opp stod den så veldig ut Herlig
Jeg synes også magen kom plutselig! Hatt litt babymage, men plutselig en dag jeg stod opp stod den så veldig ut Herlig