Magen knallhard

LSførstegangs

Glad i forumet
Er det flere som har dette, som vedvarer? Magen min sprenger, er hardere enn enn ballong, det svir rundt hele og det er svært ubehagelig. Knapt plass til mat.
Er det normalt?
Nå har den stått i helspenn i over ett døgn.. :'(

Det hørtes ikke behagelig ut! Jeg har aldri vært borti noe lignende,men har ikke særlig mye erfaring, siden det er første gang jeg er gravid. Klarer du å kjenne om det er i huden det svir, eller lengre inne? Jeg håper at noen andre har gode råd til deg,og at det snart blir bedre!

Jeg og har opplevd det sånn! Kan vare et par dager på g så blir det bedre. Er skikkelig ubehagelig! Har ikke svie men kløe i huden, noe som såklart kommer av at huden strekkes.

Det hørtes ikke behagelig ut! Jeg har aldri vært borti noe lignende,men har ikke særlig mye erfaring, siden det er første gang jeg er gravid. Klarer du å kjenne om det er i huden det svir, eller lengre inne? Jeg håper at noen andre har gode råd til deg,og at det snart blir bedre!
Jeg er også førstegangs. Har null peiling. Har ikke hatt 2. kontroll enda heller.
Det svir bak huden, som om muskler rives fra hverandre..eller noe :-o

Er det flere som har dette, som vedvarer? Magen min sprenger, er hardere enn enn ballong, det svir rundt hele og det er svært ubehagelig. Knapt plass til mat.
Er det normalt?
Nå har den stått i helspenn i over ett døgn.. :'(

Jupp.. Har hatt det noen par ganger nå... Kjempe ubehagelig! Men kjenner mye liv, så tenker det er helt normalt... Mener det var slik med første mann også... :)

Back
Topp