Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte ut å kjøre litt med bilen i dag, og må innrømme at jeg håper jeg slipper det flere ganger innen fødselenJeg har funnet ut at jeg ikke kommer meg til alle kroker og hjørner i leiligheten lenger, da magen hele tiden er i veien. Bil kjøring er blitt litt komfortabelt da jeg må lene meg bakover for å ikke klemme i hjel hode til poden;P føles slik...
Haha jeg hvet jeg må ut å kjøre såfall tre ganger før jul;P men helsig vis har gubben ferie fra den 23 så da slipper jeg å kjøre før etter nytt år;PMåtte ut å kjøre litt med bilen i dag, og må innrømme at jeg håper jeg slipper det flere ganger innen fødselen![]()
Fant jeg også ut i gårÅ få tisset oppi prøveglasset med minst mulig søl er blitt umulig. Det var ikke det for to uker sidenVar redd jeg ikke skulle klare å fylle det i dagtidlig! Skoknyting er også umulig, best å la vær så da går jeg rundt da med støvlettene usnørt! Og ja sokker.. hva er det?
![]()
Også har min mann så innmari rett når han sier jeg skal gå og legge meg når jeg ikke synes jeg trenger det. Sover fort en time eller to likevel
Irriterende, ikke sant?Akkurat den evnen han min mann også, han har alltid
rett når det kommer meg og hva jeg egentlig trenger forhold til hva jeg vil *trassig* XD
Irriterende, ikke sant?
Jeg skal brette de klærene nå.
Gå og legg deg du.
Jeg trenger ikke sove, jeg må brette klær og tømme kommoden.
Gå og legg deg du, vennen min, du trenger det.
Trassig til sengs, skal Google bleier og ordne ting jeg, jeg er jo ikke trøtt!
To timer senere... Oi da...
Sann samtale og hendelse fra i går...Akkurat som det er tatt ut av hverdagen;P Og jeg hater når han har rett på den måten XD
Tviler jeg ikke påSann samtale og hendelse fra i går...