Magen i veien

Jeg har funnet ut at jeg ikke kommer meg til alle kroker og hjørner i leiligheten lenger, da magen hele tiden er i veien. Bil kjøring er blitt litt komfortabelt da jeg må lene meg bakover for å ikke klemme i hjel hode til poden;P føles slik...

Jeg har funnet ut at jeg ikke kommer meg til alle kroker og hjørner i leiligheten lenger, da magen hele tiden er i veien. Bil kjøring er blitt litt komfortabelt da jeg må lene meg bakover for å ikke klemme i hjel hode til poden;P føles slik...
Måtte ut å kjøre litt med bilen i dag, og må innrømme at jeg håper jeg slipper det flere ganger innen fødselen :p

Måtte ut å kjøre litt med bilen i dag, og må innrømme at jeg håper jeg slipper det flere ganger innen fødselen :p
Haha jeg hvet jeg må ut å kjøre såfall tre ganger før jul;P men helsig vis har gubben ferie fra den 23 så da slipper jeg å kjøre før etter nytt år;P

Å få tisset oppi prøveglasset med minst mulig søl er blitt umulig. Det var ikke det for to uker siden :p Var redd jeg ikke skulle klare å fylle det i dagtidlig! Skoknyting er også umulig, best å la vær så da går jeg rundt da med støvlettene usnørt! Og ja sokker.. hva er det? :P
Fant jeg også ut i går
Jeg ser jo ikke ned der, da er det ikke så lett å treffe!! Det gikk bra for to uker siden.

Jeg trodde liksom jeg hadde så god tid til å shine resten av hjemmet!! Men i dag seg jeg ikke noe råd for noe som helst:p Heldig hvis jeg får rydda kjøkkenet og plukket opp litt leker før julefeiringen :p Glad jeg ikke er ansvarlig for julemiddagen!! Hehe

Vi skal ha middag her på julaften. Vi feirer hjemme, sammen med svigermor som kommer på besøk.

Jeg er glad jeg har en mann...

Men jeg ønsker å bidra selv også. Vaske ned til jul gjør vi ikke, men rydde og vaske og pynte og bake er nå noe av greia

Det er dog bekkenet mer enn magen som er problemet.

Også har min mann så innmari rett når han sier jeg skal gå og legge meg når jeg ikke synes jeg trenger det. Sover fort en time eller to likevel

Også har min mann så innmari rett når han sier jeg skal gå og legge meg når jeg ikke synes jeg trenger det. Sover fort en time eller to likevel

Akkurat den evnen han min mann også, han har alltid rett når det kommer meg og hva jeg egentlig trenger forhold til hva jeg vil *trassig* XD

Akkurat den evnen han min mann også, han har alltid
rett når det kommer meg og hva jeg egentlig trenger forhold til hva jeg vil *trassig* XD
Irriterende, ikke sant?

Jeg skal brette de klærene nå.
Gå og legg deg du.
Jeg trenger ikke sove, jeg må brette klær og tømme kommoden.
Gå og legg deg du, vennen min, du trenger det.
Trassig til sengs, skal Google bleier og ordne ting jeg, jeg er jo ikke trøtt!

To timer senere... Oi da...

Irriterende, ikke sant?

Jeg skal brette de klærene nå.
Gå og legg deg du.
Jeg trenger ikke sove, jeg må brette klær og tømme kommoden.
Gå og legg deg du, vennen min, du trenger det.
Trassig til sengs, skal Google bleier og ordne ting jeg, jeg er jo ikke trøtt!

To timer senere... Oi da...

Akkurat som det er tatt ut av hverdagen;P Og jeg hater når han har rett på den måten XD

Kaaaaaanskje jeg får brettede klærene i dag? De ble jo bare vasket i helgen....

Back
Topp