Magen i veien

Ullvott

Elsker forumet
Jeg vet der skal godt gjøres :p Men det føles ut som om jeg klemmer sund ungen når jeg bøyer meg og styrer. Støvsuging er feks ikke så enkelt lenger. Glemmer meg litt og bøyer meg hurtig opp og ned og kjenner ribbeina klemmer inn i magen. Huff:p Ekkel følelse.

Men magen er altså blitt litt i veien. Og jeg som tenke jeg skulle få gjort mye mer før babyen kom. Lyst til å ha en storrengjøring av soverom, inni skap og skuffer og oppå skap og hyller... Men innser at jeg kan ha startet litt for sent :p

Hehe. Jeg kan glemme å ta ut av oppvaskmaskinen. Med mine hele 158 cm så kommer magen i høyde i bruken. Helt håpløst å komme til de øverste skapene.

Kjenner til det! :-P
Føler jeg brekker ungen inni der når jeg bøyer meg!
Og måtte få hjelp av mannen til barbering nedentil og av leggene nå nettopp.
Skal til gynekologen min imorgen, og er usikker på om det blir innvendig ultralyd eller ei, så jeg måtte være på den sikre siden å se litt ordentlig ut! :-D

Flere enn meg som har trøbbel med å ganske enkelt sitte ved bordet å spise middag? Det går jo ikke an å lene seg litt framover over tallerkenen nesten jo! :p
Hehe jeg føler babyen legger fotene på bordkanten til tider da magen er klemt inntil bordet ved middag :p alt er tyngre nå med å bøye seg i heletatt, sokkene er et prosjekt for seg selv og :)

Sliter med middagsbordet!! Jeg når til maten min. Men må få tilsendt alt for hendene er for korte til å nå det som står bortenfor tallerkenen

Å få tisset oppi prøveglasset med minst mulig søl er blitt umulig. Det var ikke det for to uker siden :p Var redd jeg ikke skulle klare å fylle det i dagtidlig! Skoknyting er også umulig, best å la vær så da går jeg rundt da med støvlettene usnørt! Og ja sokker.. hva er det? :P

Å få tisset oppi prøveglasset med minst mulig søl er blitt umulig. Det var ikke det for to uker siden :p Var redd jeg ikke skulle klare å fylle det i dagtidlig! Skoknyting er også umulig, best å la vær så da går jeg rundt da med støvlettene usnørt! Og ja sokker.. hva er det? :P
Hehehe Det er som jeg skulle sagt det selv! :D

Ja, helt enig :D klarte utrolig nok å fylle glasset forrige uke. Men spent på neste uke. Hehe.

Kjenner meg veldig igjen :) Ungene foreslo at jeg kunne begynne å sove med sokkene på.. Og kanskje også skoene..! Di herlige ungene som ser løsning på ting når di ser mamman sliter..

Jeg har gitt opp å ta opp noe fra bakken. Poden sparker meg så hardt i ribbeina om jeg bøyer meg ned som vanlig. Men kan sette meg ned på kne også ta opp. Men da burde jeg har noe jeg kan dra meg opp med lol

Magen er i veien ja, sitte på en vanlig stol å spise er jo tortur! Helst sitte lett tilbakelent, det er best :p Her sier frøkna ifra hvis jeg sitter foroverlent, da sparker ho kraftig fra seg. Har faktisk sparket så skrivebordet på jobb har ristet noen ganger, er styrka i frøkna!

Før så slang jeg klærene på bakken men nå henger jeg dem opp slik at jeg for takk dem neste dag hahahaha så det er noe godt ut av dette også:)

Jeg slenger fortsatt skittentøy på bakken, og så kan kjæresten rydde opp i de :-P

Jeg slenger fortsatt skittentøy på bakken, og så kan kjæresten rydde opp i de :p

Hvet du prøver det, men gubben glemmer det så jeg må pese han vær gang jeg ikke kommer inn på badet for skittentøyet ligger utenfor vaskemaskinen, som står tom, så jeg ga opp håpe, men han er en mann så noen slike rare ting må han ha for seg;)

Magen er i veien ja, sitte på en vanlig stol å spise er jo tortur! Helst sitte lett tilbakelent, det er best :p Her sier frøkna ifra hvis jeg sitter foroverlent, da sparker ho kraftig fra seg. Har faktisk sparket så skrivebordet på jobb har ristet noen ganger, er styrka i frøkna!
Kan signere denne ja....! Er jo i permisjon, så prøver å tilbringe mye tid bakoverlent på sofaen, for det er mest behagelig :-) Men når jeg plutselig sitter på vanlig stol så sliter jeg jo :-P Og man må tross alt det til tider når man er med andre folk ;-)

Back
Topp