Magen i veien.

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Og nå begynner magen å bli i veien for å bøye seg ned... Hi hi! 29 uker. Rundt 11 uker igjen.

Men jeg får fortsatt høre at magen er liten, og den er jo det. Liten, spiss og langt nede. :)

Så hvorfor er den i veien?

Samme her! Lurer på hvordan jeg skal få på meg sokker og sko etter hvert..

Det er jo noe som ligger mellom hoften og ribbena, og da er det klart det sier stopp på et tidspunkt når man forsøker å bøye seg ned :)

Jeg har visst heller ikke noe enormt stor mage.. men babyen er jo der inne og tar plass, så den vil jo være i veien uansett om den stikker langt ut eller ikke tenker jeg.. :-)

Må jo holde pusten når jrg bøyer meg ned fordi babyen presser opp i mellomgulvet så jeg ikke har sjans til å utvide lungene :-P

Og nå begynner magen å bli i veien for å bøye seg ned... Hi hi! 29 uker. Rundt 11 uker igjen.

Men jeg får fortsatt høre at magen er liten, og den er jo det. Liten, spiss og langt nede. :)

Så hvorfor er den i veien?
Det er jo noe der som du ikke pleier å ha der da! Kjenner det på sokker, sko og bukser, men kjøkkenbenken da dere?! :-D

Babyen er jo inni der selv om magen ikke er så stor. Jeg bærer denne babyen langt inn i motsetning til storesøster, og det her er faktisk mye mer ubehagelig! :P

Back
Topp