Magen har synki...

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
I ett par dager nå har venner og kollegaer sagt at magen min har blitt mindre og har synki. Jeg er jo en nysgjerrig sjel, så jeg googler og det meste jeg får opp er at dette er vanlig når fødselen nærmer seg og i slutten av svangerskapet. Føler ikke jeg fikk no mer info av det søket... Noen som har det slik nå eller opplevd dette selv? Og forhåpentligvis ikke født 2 mnd før termin? Har termin 31 mai og alt er rolig og fint, så jeg tviler da :) vil bare høre, er jo førstegangs og Google er farlig ;)

Men er deilig med litt mer plass og kan gjerne gå slik resten av tiden, fikk jo sove i liggende stilling i natt til og med :D og hatt mindre halsbrann de 2 siste dagene også :) *lykke* :joyful:

Magen synker gjerne når baby legger seg med hode ned i bekkenet. Jeg gikk sånn lenge med første :-) det som er deilig når magen synker er at presset på lungene blir litt mindre :-)

Våknet i dag med en mage som har sunket. Fantastisk!! Kan plutselig ligge litt på ryggen og pusten et litt bedre. Ikke har jeg hatt halsbrann i hele dag heller, noe jeg vanligvis har omtrent hele dagen! Eneste som er litt ubehagelig er at deg kjennes ut som at ungen skal falle ut for hvær skritt jeg tar og at det er stor press der nede og på halebeinet. Er andregangs, satser på at fødselen ikke er så alt for mange uker unna ihvertfall, 35 uker på vei nå :)

Jeg ser ikke at magen min har synket.. Men fikk beskjed om at lille gull er på rett vei, og at hodet nesten sitter helt fast allerede :-P

Jeg ser ikke at magen min har synket.. Men fikk beskjed om at lille gull er på rett vei, og at hodet nesten sitter helt fast allerede :-P
Samme gjelder meg. Hodet er nesten festet, men føler magen bare stikker mer og mer ut, og det blir vanskeligere å puste :P

Samme gjelder meg. Hodet er nesten festet, men føler magen bare stikker mer og mer ut, og det blir vanskeligere å puste :p
Jeg peser som en hval, og trykket ned gjør at jeg holder på å tisse på meg hele tiden.... Jeg var så fortvilet at jeg gikk til legen med urinprøve i håp om at d var av andre grunner enn graviditeten (hvert ett skritt gjør at jeg holder på å tisse på meg, har lyst til å vagge å gå på tå for at d ikke skal kjennes så godt), prøven var fin og legen/JM mente d var fordi gullet har feste seg.. Men etter dyrkning, så viste d seg at jeg har uvi IGJEN, så håper virkelig at pencilinen tar knekken på den fort som fy, sånn at jeg kan bevege meg litt mer hvertfall... Symptomene er jo helt annerledes under graviditeten...

Jeg er bare glad jeg, kjenner at jeg er mer tissatrengt enn vanlig og kaster bort mye tid på do, men hør nå a: sov flatt i natt og våknet kunn 1 gang for å gå på do :happy093Er jo en helt ny verden dette jo :love7 orket til og med å ha sex med mannen i natt... :Heartred Lykke :Heartred

Kan bli vant med dette! Har jo halsbrannen, men ikke de vulkanutbrudda;)

Jeg peser som en hval, og trykket ned gjør at jeg holder på å tisse på meg hele tiden.... Jeg var så fortvilet at jeg gikk til legen med urinprøve i håp om at d var av andre grunner enn graviditeten (hvert ett skritt gjør at jeg holder på å tisse på meg, har lyst til å vagge å gå på tå for at d ikke skal kjennes så godt), prøven var fin og legen/JM mente d var fordi gullet har feste seg.. Men etter dyrkning, så viste d seg at jeg har uvi IGJEN, så håper virkelig at pencilinen tar knekken på den fort som fy, sånn at jeg kan bevege meg litt mer hvertfall... Symptomene er jo helt annerledes under graviditeten...

Høres utrolig slitsomt ut...

Høres utrolig slitsomt ut...
Ja d er d, for jeg er jo avhengig av å være i nærheten av ett toalett med en gang jeg reiser meg eller tar ett skritt :-/ MEN nå kan d være at pencilinen endelig tar knekken på den, sånn at jeg kan slappe av å gå turer den tiden som er igjen :-)

Ja d er d, for jeg er jo avhengig av å være i nærheten av ett toalett med en gang jeg reiser meg eller tar ett skritt :-/ MEN nå kan d være at pencilinen endelig tar knekken på den, sånn at jeg kan slappe av å gå turer den tiden som er igjen :)

Får endelig håpe det! Har hat uvi sjøl, men det ble bare tilfeldigvis oppdaget hos legen, for jeg har ikke symptomer... (Før graviditet) Har hatt en kur under graviditeten også, selv om jeg ikke hadde uvi... Legen syns tydeligvis jeg skulle ta medisiner uten å ha noe å kverke. Lite logisk :p

Vi satser på at du får gått deg mange turer før lillen kommer <3

Synes også min plutselig har sunket. Vanligvis skjer det ikke meg før veldig få uker før fødsel (2-3). Derfor tar jeg nå alt med ro så ikke noe skjer før mai. Sover en del, ligger en del, stresser lite og faktisk bare nyter tiden hjemme alene mens barna er på skolen til kl17h00.
Jeg har fortsatt vanskelighet med å rette opp ryggen når jeg først står opp (bekkenløsning) og når jeg går, men det som nå er verst er når jeg skal bøye meg. Det er absolutt ingen lett sak lenger. Å sove går det helt ok. Klarer ikke å ligge på en bestemt stilling lenge. Je snur meg hele tiden, og har funnet den beste og enkleste måten å snu på så ikke jeg får vondt. Det er å snu på magen og ikke ryggen. Ryggen alltid i været, og med armene snur jeg fra venstre til høyre og omvendt hele tiden. Bruker aldri beina lenger, de må være klistret sammen ellers gjør det helvetes vondt.

Får endelig håpe det! Har hat uvi sjøl, men det ble bare tilfeldigvis oppdaget hos legen, for jeg har ikke symptomer... (Før graviditet) Har hatt en kur under graviditeten også, selv om jeg ikke hadde uvi... Legen syns tydeligvis jeg skulle ta medisiner uten å ha noe å kverke. Lite logisk :p

Vi satser på at du får gått deg mange turer før lillen kommer <3
Såpass ja... En skikkelig førevar doktor :-P

Synes også min plutselig har sunket. Vanligvis skjer det ikke meg før veldig få uker før fødsel (2-3). Derfor tar jeg nå alt med ro så ikke noe skjer før mai. Sover en del, ligger en del, stresser lite og faktisk bare nyter tiden hjemme alene mens barna er på skolen til kl17h00.
Jeg har fortsatt vanskelighet med å rette opp ryggen når jeg først står opp (bekkenløsning) og når jeg går, men det som nå er verst er når jeg skal bøye meg. Det er absolutt ingen lett sak lenger. Å sove går det helt ok. Klarer ikke å ligge på en bestemt stilling lenge. Je snur meg hele tiden, og har funnet den beste og enkleste måten å snu på så ikke jeg får vondt. Det er å snu på magen og ikke ryggen. Ryggen alltid i været, og med armene snur jeg fra venstre til høyre og omvendt hele tiden. Bruker aldri beina lenger, de må være klistret sammen ellers gjør det helvetes vondt.

Haha, en finner virkelig sine måter å komme seg gjennom hverdagen på ja ;)

Såpass ja... En skikkelig førevar doktor :p

Kan si jeg skjelte hu ut når jeg fant det ut, for jeg syns det er unødvendig å ta medisiner når det ikke er noe der, men hun sa hun gjorde det nettopp for å være føre var, siden gravide er så utsatt :bored: tror ikke de 2 dagene det kunne tatt for dyrking ville gjort noe forskjell, så hu fikk høre seg! Det var hennes måte å praktisere på da, så legemiddelindustrien tjener på hu :shifty:

Jeg skal bytte lege for å si det son, men venter til etter fødselen for å slippe kluss, bruker kunn JM nå :)

Kan si jeg skjelte hu ut når jeg fant det it, for jeg syns det er unødvendig å ta medisiner når det ikke er noe der, men hun sa hun gjorde det nettopp for å bære føre var, siden gravide er så utsatt :bored: tror ikke de 2 dagene det kunne tatt gir dyrking ville gjort noe forskjell, så hu fikk høre seg! Det var hennes måte å praktisere på da, så legemiddelindustrien tjener på hu :shifty:
Ikke særlig betryggende å bli satt på tablettkur for alt heller.. Man kan jo bli resistent mot medisinen også :wideyed:

Back
Topp